voice notification discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voice Notifications doet het niet bij mij. Hij zegt niks als ik een Sms krijg ook niet na een reboot. Nog iemand dit probleem?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voice notification
Voice Notifications doet het niet bij mij. Hij zegt niks als ik een Sms krijg ook niet na een reboot. Nog iemand dit probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Biij mij doet hij het helaas ook niet. Reboot heeft niet geholpen. Als iemand een oplossing heeft hoor ik deze graag.
|
|
|||
|
|||
Zelfde hier... denk dat het gewoon een programma is dat totaal niet werkt :S
|
|
|||
|
|||
heb mail gestuurd naar de ontwerper van de app."Toggle the on and off switches in the settings" probeer maar het werkt, bij mij toch
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je Bitesms hebt draaien moet je die verwijderen .
|
|
|||
|
|||
Die heb ik niet eens geïnstalleerd dus dat helpt niet echt
|
|
|||
|
|||
Nu werkt het bij mij niet meer ...
|
|
||||
|
||||
hoi
bij mij werkt idd alleen maar als je gebeld wordt dan hoor je je tekst alleen weten jullie hoe je de originele beltoon uitzet? die hoor je namelijk ook er door heen! sms werkt idd niet en pushnotificatie ook niet! |
|
|||
|
|||
Alles werkte bij mij prima vroeger maar sinds kort niet meer . Ligt mss aan de firmware . Is er nog een andere tweak die dit ook kan ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notification na spirit | yvesdeclercq | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-05-10 21:15 |
Push Notification op iPhone 2G | Mitch2 | iPhone algemeen | 31 | 05-04-10 12:38 |
push notification | john wings | iPhone algemeen | 21 | 17-01-10 16:33 |
Push Notification | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 02-10-09 14:11 |
SMS notification | irow | iPhone algemeen | 0 | 29-02-08 15:44 |
|
|