iphone veranderd niet mee met thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb van youtube een thema gedownload zoals het daar werd verteld, bij alle thema's die ik download veranderd mijn lockscreen niet mee.. die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone veranderd niet mee met thema
Hi,
Ik heb van youtube een thema gedownload zoals het daar werd verteld, bij alle thema's die ik download veranderd mijn lockscreen niet mee.. die blijft maar op achtergrond staan die ingesteld is bij instellinge, geen 1 lockscreen kan dit veranderen! hoe krijg ik dit werkend????? plus dat de hele telefoon gewoon veranderd in het thema.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tja, velen hebben dit probleem. Maar tot dusver is er nog geen oplossing. (welke FW versie gebruik je?)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kortom wat meer info graag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ander thema instellen ; Springboard veranderd ,Icons niet. | albert55 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-09-12 18:58 |
lockscreen veranderd niet met winterboard | Roosss | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-04-11 20:46 |
Iconen veranderen niet met thema mee. | eviiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-06-10 13:28 |
Oplossing: weer icoon verandert niet mee met een thema | Willempieee | Jailbreak apps en thema's | 20 | 23-02-08 18:32 |
Weather-icon veranderd niet met theme | BadSide | Unlock [archief] | 7 | 14-01-08 22:39 |
|
|