Push Notification discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb push notification werkend gekregen op mijn lokale Apple computer. Maar ik wil graag dat mijn 'provider' ook werkt op mijn hosting (enkel via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Push Notification
Ik heb push notification werkend gekregen op mijn lokale Apple computer. Maar ik wil graag dat mijn 'provider' ook werkt op mijn hosting (enkel via FTP te bereiken). Als ik het werkende certificaat (.pem) en script upload naar me hosting krijg ik daar een time-out:
Code:
Warning: stream_socket_client() [function.stream-socket-client]: unable to connect to ssl://gateway.sandbox.push.apple.com:2195 (Connection timed out) in provider.php on line 23 Failed to connect 110 Connection timed out |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt grote kans dat je hosting provider geen uitgaande SSL/TLS connecties toestaat. Je kunt ze vragen of ze voor jou een uitzondering willen maken.
|
|
|||
|
|||
Vaak blokken hosting provider ook een hoop poorten, behalve de standaard poorten zoals poort 80. Push gaat over poort 2195. De meeste hosting provider zullen deze uitzondering helaas niet maken. Zelf ben overgestapt op VPS ivm shared hosting, dan heb je een stuk meer mogelijkheden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notification werkt niet. | Dutchdevil_ | iPhone algemeen | 0 | 13-07-10 15:39 |
Push notification na spirit | yvesdeclercq | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-05-10 21:15 |
Push Notification op iPhone 2G | Mitch2 | iPhone algemeen | 31 | 05-04-10 12:38 |
push notification | john wings | iPhone algemeen | 21 | 17-01-10 16:33 |
Autosilent Push Notification | Maradona10 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-12-09 17:02 |
|
|