//

Push Notification

Push Notification discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb push notification werkend gekregen op mijn lokale Apple computer. Maar ik wil graag dat mijn 'provider' ook werkt op mijn hosting (enkel via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-09, 17:06
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard Push Notification

Ik heb push notification werkend gekregen op mijn lokale Apple computer. Maar ik wil graag dat mijn 'provider' ook werkt op mijn hosting (enkel via FTP te bereiken). Als ik het werkende certificaat (.pem) en script upload naar me hosting krijg ik daar een time-out:

Code:
Warning: stream_socket_client() [function.stream-socket-client]: unable to connect to ssl://gateway.sandbox.push.apple.com:2195 (Connection timed out) in provider.php on line 23
Failed to connect 110 Connection timed out
Heeft iemand een idee hoe ik dit werkend krijg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-09, 20:15
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Je hebt grote kans dat je hosting provider geen uitgaande SSL/TLS connecties toestaat. Je kunt ze vragen of ze voor jou een uitzondering willen maken.
  #3  
Oud 02-10-09, 14:11
slomekerel slomekerel is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Standaard

Vaak blokken hosting provider ook een hoop poorten, behalve de standaard poorten zoals poort 80. Push gaat over poort 2195. De meeste hosting provider zullen deze uitzondering helaas niet maken. Zelf ben overgestapt op VPS ivm shared hosting, dan heb je een stuk meer mogelijkheden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push notification werkt niet. Dutchdevil_ iPhone algemeen 0 13-07-10 15:39
Push notification na spirit yvesdeclercq Jailbreak apps en thema's 5 06-05-10 21:15
Push Notification op iPhone 2G Mitch2 iPhone algemeen 31 05-04-10 12:38
push notification john wings iPhone algemeen 21 17-01-10 16:33
Autosilent Push Notification Maradona10 Jailbreak apps en thema's 0 14-12-09 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:43.