Autosilent Push Notification discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb AS geinstalleerd en het werkt perfect. Alleen de push notification kun je aan of uitzetten. Als ik hem uitzet krijg ik helemaal geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autosilent Push Notification
Ik heb AS geinstalleerd en het werkt perfect. Alleen de push notification kun je aan of uitzetten. Als ik hem uitzet krijg ik helemaal geen push notificatie en ik wil alleen dat hij het geluid ervan uitzet. Bij alle overige instellingen gaat het om het geluid, alleen bij de push krijg je dan ook geen meldingen meer.
Weet iemand een ander programma om alleen het geluid hiervan uit te zetten middels een tijdschema? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push notification werkt niet. | Dutchdevil_ | iPhone algemeen | 0 | 13-07-10 15:39 |
Push notification na spirit | yvesdeclercq | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-05-10 21:15 |
Push Notification op iPhone 2G | Mitch2 | iPhone algemeen | 31 | 05-04-10 12:38 |
push notification | john wings | iPhone algemeen | 21 | 17-01-10 16:33 |
Push Notification | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 02-10-09 14:11 |
|
|