Videobellen naar niet-iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jpjdemaat Ik heb opzoek naar een app voor de iPhone die kan videobellen over 3G met andere toestellen, zoals met toestellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vraag gewoon aan de persoon waarmee je wil videobellen of hij/zij skype (of iets anders) wil installeren. Zo kan je wel met elkaar videobellen
|
|
|
|||
|
|||
Elke vorm van communicatie tussen een zender en ontvanger gebeurd op basis van een protocol, ook spraakbellen. Dat deel ik met je, en is ook de vraag niet. Vraag is of het mogelijk is een app te klussen waarmee regulier kan worden gevideobeld.
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk kan dat, maar daar zijn dus al apps voor, zoals Skype. Je kan natuurlijk een nieuwe cross-platform app maken, die simplistischer is en meer op FaceTime lijkt, maar dat kost veel tijd en geld.
|
|
|||
|
|||
Skype is geen oplossing, omdat het gebruik ervan vereist dat de ontvanger ook Skype heeft. Een oplossing is een app te maken die het protocol gebruikt wat bv. ook Nokia of Samsung gebruiken. Ik weet niet precies welk protocol dat is. Weet jij dat wellicht, is dat SIP, H. 324 of anders?
|
|
||||
|
||||
Aha, jij wil dus eigenlijk een multiprotocol videochat app maken? Dat is dan weer wel handig. Ik heb geen idee wat het protocol van een Samsung is, bij de iPhone is het allesinds H324
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wil wel zo.n app laten maken lijkt me super |
|
|||
|
|||
Ik zal eens offerte aanvragen hier en daar. Vrees dat het kostbaar is, maar nooit geschoten etc.
|
|
||||
|
||||
Is het misschien niet leuker dat we dit bericht verplaatsen naar het developer forum op iPhoneclub en met een hoop developers samen aan die app werken? Ik kan ook wel helpen want ik kan ook (een beetje) apps maken.
|
|
|||
|
|||
Lijkt me een prima plan, doe ik direct.
|
Labels |
videobellen, videocall, videocalling |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Videobellen iPhone 4 | Hamertej | iPhone Apps | 3 | 22-09-10 19:33 |
|
|