Installer blijft hangen bij refreshen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik het icoontje installer aanklik krijg ik de melding refreshing sources maar dan blijft het hangen. iemand die weet wat ik moet doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer blijft hangen bij refreshen
Als ik het icoontje installer aanklik krijg ik de melding refreshing sources maar dan blijft het hangen.
iemand die weet wat ik moet doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb na het updaten hetzelfde,maar het lijkt erop dat er dan niet snel genoeg contact is met wi-fi.Daarna als ik het nog een keer probeer werkt het prima.Heeft hij zich wel gemeld met de update?
|
|
|||
|
|||
als je maar lang genoeg wacht, update hij wel..
dit is een fout, hij blijft hangen als de server niet reageerd.. zie installer, daaronder staan know issues |
|
||||
|
||||
installer doet het bij mij sinds vanmiddag ook niet meer
hangt al 3 uur in refreshing sources heb iphone al af en op gezet installerr gestopt met homebutton in te houden misery is begonnen toen ik dacht dat open ssh niet goed werkte had deze eraf gehaalt en source van STE deleted,opnieuw source ingegeven wat dus niet lukt zit op 1,1,4
|
||||
|
||||
iemand idee wat het kan zijn ,als ik installer opzet blijft start scherm (featured) wit,ook na op reload te hebben gedrukt
Laatst gewijzigd door truckdiver; 05-03-08 om 20:05. |
|
|||
|
|||
bij mij is het opgelost, gewoon tijdje wachten en het gaat weer.
|
|
||||
|
||||
ben al meer dan 2uur aan het wachten na nieuwe restore vd iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia blijft hangen bij update | Nilles | Jailbreak apps en thema's | 23 | 04-09-08 00:45 |
Blijft hangen bij opstarten | BonnanX | Unlock [archief] | 13 | 22-05-08 17:04 |
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. | Steff | Unlock [archief] | 2 | 10-04-08 10:05 |
Installer blijft hangen bij refreshen | Martijn Snels | Archief | 2 | 27-01-08 17:00 |
Anysim blijft hangen bij 1.1.1??? | dil | Unlock [archief] | 9 | 05-11-07 10:03 |
|
|