//

Loader en Cydia kan ik niet openen! (4.2.1)

Loader en Cydia kan ik niet openen! (4.2.1) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Lieve forumlezers. Ik heb onlangs de nieuwe jailbreak 4.2.1 greenpois0n gedownload. (voor iphone 4 dus) Jailbreaken ging helemaal goed. Maar toen hij op nieuw opstartte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-11, 02:03
bearj3w bearj3w is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard Loader en Cydia kan ik niet openen! (4.2.1)

Lieve forumlezers.
Ik heb onlangs de nieuwe jailbreak 4.2.1 greenpois0n gedownload. (voor iphone 4 dus) Jailbreaken ging helemaal goed. Maar toen hij op nieuw opstartte zag ik geen cydia, maar alleen een Loader.
De loader klikte ik aan, maar wil helaas niet openen
Hij doet alsof hij hem opent voor een milliseconde, maar daarna zit ik meteen weer gewoon op mijn homescreen. Toen heb ik gelezen dat je redsn0w kan gebruiken om dit op te lossen.
Ik heb gekozen voor: Redsn0w 0.9.6 Rc12. (de nieuwste) en als firmware 4.2.1 gekozen.
Nu staat cydia er wel ook bij. (weliswaar is het icoontje gewoon volledig wit)
Maar deze kan ik ook niet openen, op de zelfde manier als de Loader.
Ik heb gereboot, ik heb greenpois0n opnieuw geprobeerd, maar nog geen veranderingen.
Ik wil mijn iphone toch wel graag jailbreaken, iemand oplossingen? (en kan ik cydia en loader verwijderen en unjailbreaken, zonder via itunes up te daten naar 4.3.1?) Want als me dat lukt, kan ik namelijk nog een keer van begins af aan opnieuw proberen te jailbreaken. (en voor 4.3.1 is nog geen untethered jailbreak)

Help!! Wie O Wie?
Dank u allen alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-11, 07:44
nickholtus nickholtus is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 316
Standaard

Voor 4.3.1 is al een untethered jailbreak hoor
  #3  
Oud 10-04-11, 08:38
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bearj3w Bekijk bericht
Lieve forumlezers.
Ik heb onlangs de nieuwe jailbreak 4.2.1 greenpois0n gedownload. (voor iphone 4 dus) Jailbreaken ging helemaal goed. Maar toen hij op nieuw opstartte zag ik geen cydia, maar alleen een Loader.
De loader klikte ik aan, maar wil helaas niet openen
Hij doet alsof hij hem opent voor een milliseconde, maar daarna zit ik meteen weer gewoon op mijn homescreen. Toen heb ik gelezen dat je redsn0w kan gebruiken om dit op te lossen.
Ik heb gekozen voor: Redsn0w 0.9.6 Rc12. (de nieuwste) en als firmware 4.2.1 gekozen.
Nu staat cydia er wel ook bij. (weliswaar is het icoontje gewoon volledig wit)
Maar deze kan ik ook niet openen, op de zelfde manier als de Loader.
Ik heb gereboot, ik heb greenpois0n opnieuw geprobeerd, maar nog geen veranderingen.
Ik wil mijn iphone toch wel graag jailbreaken, iemand oplossingen? (en kan ik cydia en loader verwijderen en unjailbreaken, zonder via itunes up te daten naar 4.3.1?) Want als me dat lukt, kan ik namelijk nog een keer van begins af aan opnieuw proberen te jailbreaken. (en voor 4.3.1 is nog geen untethered jailbreak)

Help!! Wie O Wie?
Dank u allen alvast.

Even kijken op het forum is heel moeilijk staat in schreeuwende kop

Jailbreaken voor dummies: iPhone, iPod touch en iPad op iOS 4.3.1 - iPhone - iPhoneclub.nl
  #4  
Oud 08-05-11, 15:10
barry123best barry123best is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

heb er ook last van gehad. enigste mogelijkheid voor mij was opnieuw restoren en gewoon weer opnieuw proberen. Blijkbaar is er wat mis gegaan bij het jailbreak proces
Reageren

Labels
4.2.1, cydia, herstel, loader, redsn0w



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat gebeurd er als ik bij de loader opnieuw cydia instaleer? jailbreakme Jailbreak 3 16-02-11 19:56
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden Mischa84 Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 15:24
iPod touch: Geen Cydia In Loader LUUD18 Jailbreak 9 05-02-11 21:02
iPhone: Cydia/Loader probleem MKlats Jailbreak 3 19-10-10 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.