iPhone 3.1.3 firmware fake naar 4.0?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, is het mogelijk door middel van iets van een firmware faker apps voor 4.0 te installeren op mijn iphone 3g 3.1.3??? heb al geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3.1.3 firmware fake naar 4.0??
Hey,
is het mogelijk door middel van iets van een firmware faker apps voor 4.0 te installeren op mijn iphone 3g 3.1.3??? heb al geprobeerd via WINSCP SystemVersion te veranderen van 3.1.3 naar 4.2.1. Dit geeft hij dan ook goed aan maar alle apps voor 4.0 of hoger doen het niet... hoop dat iemand iets weet, alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In cydia bestaat een firmware faker. Weet even niet meer hoe het heet, maar als je het googled vind je het wel.
|
|
|||
|
|||
Al heel veel gedaan, maar niets gevonden!
|
|
||||
|
||||
Wat ik er zo gauw over vind is firmware spoofer, maar die lijkt tot 3.1.3 te kunnen faken. En jij zit al op 3.1.3 en wil 4.x laten faken.... Misschien dat het niet meer mogelijk is ofzo... Hoop dat iemand anders met dezelfde vraag of meer acurate kennis je kan helpen. Succes!
|
|
||||
|
||||
De kans is natuurlijk groot dat een App ontwikkelaar 4.0 als minimumeis opneemt omdat hij gebruik maakt van 4.0 functionaliteit...
(al kan het soms ook zo zijn dat hij 3.x niet meer wil testen/ondersteunen)
|
|||
|
|||
dit is iets wat ik zeeeekeer wil hebben. zit momenteel op 3.1.3 en heb aardig wat apps nodig die 4+ zijn.
iemand iets gevonden? |
|
||||
|
||||
Waarom update je niet gewoon naar 4.2.1?
Ik zelf draai daar zelf ook op, en heb nergens last van? Als je gewoon al je contacten opslaat op je PC dan kun je toch gewoon restoren en opnieuw beginnen met behoud van je contacten? Want met een schone iPhone zul je minder last hebben van de "traagheid". (of zoals ik, bijna niet) |
|
||||
|
||||
Dit kan met Fwchanger te vinden in Cydia
FWChanger: verander je firmware-versie (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
@spycical
bij mij werd die zeker langzamer en haperiger. niet dat ie dat nu niet is met 3.1.3, maar goed. ik moet er toch is aan geloven, want met alle cydia apps die 4.x mogelijkheden nadoen (backgrounder bv) wordt ie ook een heel stuk langzamer... gaatje jb er ook gelijk af bij een upgrade? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan je 4.2.1 gewoon met jailbreakme.com? en zijn er veschillen in jailbreaks? (Greenpoisn, jailbreakme enzo)
en moet ik nog iets bepaalde dingen opslaan ofso? |
|
|||
|
|||
De meeste apps ondersteunen toch nog wel 3.1.3, 4.2.1 vind ik echt waardeloos...
|
|
|||
|
|||
ik kan FWChanger nergens vinden hoor in Cydia! Iemand tips?
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb ios4 een tijdje geprobeerd op mijn 3G maar ik werd er gek van hoe traag dat ding opereerde. Heb mijn firmware teruggezet naar ios3.1.3 en loop nu dus tegen het probleem aan dat veel applicaties gewoon niet te downloaden zijn...
Firmwarechanger kan ik niet vinden in Cydia? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fake iphone | GrassmasterB | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 14:53 |
Fake je firmware | theory18 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-06-10 16:36 |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
Terug van Firmware 2.2.1 naar Firmware 2.2 | StevenJM | Archief | 5 | 15-03-09 12:23 |
|
|