Unlock scherm.. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na veel gekloot met verschillende unlockscreens en het proberen te maken van Typophone 4 werd ik er moe van en heb ik alles proberen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock scherm..
Na veel gekloot met verschillende unlockscreens en het proberen te maken van Typophone 4 werd ik er moe van en heb ik alles proberen te verwijderen.
Nu kun je in de afbeelding zien dat dat niet helemaal gelukt is. De AWAY_LOCK staat nog steeds in de slidebar (dit had ik nadat ik 'ontgrendelen' bij typophone had verwijderd). Ook als ik naar search ga in het linkse scherm zie ik 'SEARCH_BAR_PLACEHOLDER' staan. Ik denk dat ik wat fout heb gedaan in de file: System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/Dutch.lproi/SpringBoard.strings Zou iemand mij de orginele codering van dit bestand willen sturen, of als iemand alles werkend heeft gekregen met typophone 4 is ook goed. Alvast bedankt ! Ook bij het afsluiten, apps verwijderen en andere dingen krijg ik de teskt in deze vorm! Laatst gewijzigd door Anon; 27-04-11 om 14:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Men post wat duidelijker gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Dit heeft helaas niks verandert ook als ik de ipod respring/uitzet niet.
Wat me wel opviel is dat joun code totaal niet leek op die van mij? Kan dit te maken hebben met het feit dat ik op een Ipod 4G en jij op een Iphone 4? Nog een voorbeeld is: Laatst gewijzigd door Anon; 27-04-11 om 15:00. |
|
|||
|
|||
Iemand die me zijn codering zou kunne sturen? Zou ik zeer waarderen!
|
|
|||
|
|||
Niemand ...?
|
|
|||
|
|||
168x bekeken en niemand die even voor mij naar dit bestandje wilt navigeren en de code kopieeren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan het dat die code van jou bij jou wel werkt en bij mij niet?
|
|
|||
|
|||
Ik heb even voor je gezocht in mn iphone en heb alle Springboard.strings voor je in dit bestand gezet, nu moet het zeker lukken. Succes
|
|
|||
|
|||
Kokkie44, ongeloofelijk bedankt man echt je weet niet hoe blij ik nu ben! Op meerdere forums geprobeerd maar niemand die ook maar enige moeite deed. Echt bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Na jailbreak en unlock raar scherm | Mrmike | Unlock | 7 | 27-01-09 16:20 |
frozen unlock scherm | nifc 2000 | Unlock [archief] | 44 | 30-05-08 15:30 |
tekst onder de klok in het unlock scherm? | mkrve | Unlock [archief] | 5 | 26-04-08 18:08 |
Vraagje over unlock scherm.. | DaveyY | Ringtones en Wallpapers | 3 | 11-04-08 19:18 |
Slide to unlock scherm doet het niet altijd | Kevzz | Unlock [archief] | 6 | 09-02-08 00:50 |
|
|