(Swirly) MMS ervaringen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom deze thread? Aangezien er een steeds groter aantal threads ontstaat over dit onderwerp en het moeilijk te volgen wordt. Puur om (nieuwe) versies en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
(Swirly) MMS ervaringen
Waarom deze thread?
Aangezien er een steeds groter aantal threads ontstaat over dit onderwerp en het moeilijk te volgen wordt. Puur om (nieuwe) versies en mogelijkheden te bespreken. Instellingen e.d. dus niet hier bespreken, maar hier!
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik! Laatst gewijzigd door sossienl; 07-03-08 om 14:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik zal het topic maar al eens ff aansnijden...
Is het mogelijk om een ontavngen bestand (foto) toe te voegen aan een contact? Iemand al hier ervaring mee? |
|
||||
|
||||
Niet rechtstreeks. Maar als je de afbeelding verplaatst naar filmrol of fotobibliotheek wel natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
geraak er niet uit hoe ik dit juist moet doen :s
|
|
||||
|
||||
foto's die je ontvangt via mms komen in root/media/mmsfiles
als je de afbeelding verplaatst naar root/media/dcim/100apple kan je ze toewijzen aan contacten. |
|
||||
|
||||
Gelukt, bedankt !!!!
|
|
|||
|
|||
als ik foto's wil toevoegn aan mijn filmrol worden ze niet getoond.(via WINSCP in ....100APPLE map)
alleen als ik dan zo'n .THM bestand erbij maak toont ie ze maar dan wordt mijn iphone heel traag bij het openen van de filmrol. moet ik iets speciaal doen om gewoon bv afbeelding1.jpg naar mijn filmrol te kopieren? |
|
||||
|
||||
Hier wat meer info ivm die .THM files.
Is dus blijkbaar gewoon een thumbnail file. THM File Extension - Open .THM files Maar een antwoord kan ik niet direct geven op je vraag. |
|
|||
|
|||
mijn ervaringen zijn shit dus hij komt er niet meer op! Zo dat is duidelijk denk ik!
|
|
|||
|
|||
Is gelukt!
Als je dus gewone foto's op de filmrol wil zetten doe je het volgende: Afbeelding1.jpg hernoemen naar IMG_0001.JPG een kopie pakken van IMG_0001.JPG en die kopie verkleinen naar 120x160 pixels. Dan de kopie IMG_0001.JPG hernoemen naar IMG_0001.THM (thumbnail) en die 2 files kopieren naar map root/media/dcim/100apple met WinSCP. Let wel op met de nummers 0001, kan zijn dat er foto's bestaan met die nummering op je iphone, dus eerst controleren vanaf welk nr je mag beginnen grz Dierre |
|
|||
|
|||
Ik kan met KPN HI nog alleen versturen en niet ontvangen....iemand die hier een oplossing voor heeft. Ik heb de instellingen gebruikt die in de Wiki staan...
|
|
|||
|
|||
iemand al die weet hoe het komt als je swirlymms aanklikt en hij start op dat je dan weer terug schiet naar het springboard,,,?
|
|
||||
|
||||
Dit al geprobeerd:
open winscp (als je op windows werkt) en dan CTRL+T Daar voer je deze commando's in. cd /Applications chmod +s SwirlyMMS.app/SwirlyMMS chown root:wheel SwirlyMMS.app |
|
|||
|
|||
ja geprobeerdt,,, heb niks geholpen nog steeds hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat een k*t programma Werkt gewoon niet
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
nou bij mij werkt hij niet,, is erg jammer
ik heb nou maar weer de oude versie 0.2.2 erop gezet en die werkt wel Edit: nadat ik de instellingen hadt ingesteld werkte deze ook niet,, op firmw 1.1.4 Laatst gewijzigd door davek; 09-03-08 om 21:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
* firmware 1.1.3 en versie 0.3.5
|
|||
|
|||
Je moet de laatste versie downloaden vor de installer
eens je die hebt zal er een update verschijnen doe die update en zet de juiste mms instellingen die hier zeker te vinden zijn op het forum ikzelf werk met mobistar in belgie en het ontvangen en zenden werkt perfect ik heb via de wiki gevonde hoe ik de ontvangen bestande open krijg en kan kijken alleen is de vraag hoe ik die verzonden en ontvangen bestande kan wissen... |
|
||||
|
||||
@ LazerG
Ik heb hier al op je vraag geantwoord. Beter kijken in't vervolg. https://forum.iculture.nl/f1/ip.../8918-mms.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | egde | iPhone algemeen | 0 | 30-01-11 12:26 |
(Swirly) MMS instellingen | sossienl | Jailbreak apps en thema's | 117 | 23-10-09 12:57 |
Swirly mms | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-06-09 00:50 |
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? | to_os | Archief | 1 | 13-06-09 16:08 |
|
|