//

app store icons veranderen???

app store icons veranderen??? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik icons van App Store apps kan veranderen met WinSCP/SSH dus?? de standaard apps is geen probleem, maar wil graag de gameicons ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-11, 19:28
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard app store icons veranderen???

Weet iemand hoe ik icons van App Store apps kan veranderen met WinSCP/SSH dus?? de standaard apps is geen probleem, maar wil graag de gameicons etc. veranderen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-11, 22:30
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

De applicaties staan in /var/mobile/Applications/[code]/[applicatienaam].app
De iconen kun je vinden onder icon.png in de applicatiemappen. Verander deze png, voer een reboot uit en je hebt een ander icoontje.
  #3  
Oud 17-04-11, 12:56
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Heel erg bedankt! Ziet er nu een stuk beter uit
  #4  
Oud 08-05-11, 20:23
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

waarom lukt mij dit niet ? ik wordt er helemaal gek van!!!!
ben er al de hele dag mee bezig,heb vierkante ogen van het op mijn scherm kijken,
heb div mogelijkheden en manieren geprobeerd maar het lukt niet!
(he heerlijk ff klagen!)
maar goed ik probeer in het thema van buuf4 "bababuufey" met de meegeleverde iconen de iconen van de andere progs ed te veranderen, heb elke keer respring gedaan,gereset,map gemaakt in thema's met map icon daarin en in winterboord geactiveerd maar helaas geen reactie!
heeft iemand misschien nog een tip voor me?
alvast bedankt
rob

EDIT: heb het gevonden.

Laatst gewijzigd door XIII; 09-05-11 om 20:55. Reden: gelukt!
  #5  
Oud 09-05-11, 20:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brummy Bekijk bericht
heb het gevonden.
Vertel de oplossing dan aub even?

Kunnen anderen er ook van leren...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 09-05-11, 22:13
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

ja sorry vergeten is wel makkelijk als ik dat er ook bij zet!

ik heb via winscp verbinding gemaakt en via /private/var/mobile/applications naar de directory gegaan die ik wou veranderen (je kunt ze een voor een open klikken,maar ik deed dat via ifile op de telefoon,daar staan de namen bij) bv skyradio (1C05B79B-04A6-479C-9D2B-DCD919BEC66F) daar open je skyradio.app en zoekt naar Icon.png en indien van toepassing ook Icon@2x.png (let op hoofdletter gevoelig!)
meestal zijn het deze files maar een enkele keer ook wel eens wat anders (is moeilijk aan te geven.
ik zocht dat op via ifile die in dit geval ook plaatjes toont en zocht gewoon naar de desbetreffende icoon) deze files heb ik hernoemt naar oldIcon.png en oldIcon@2x.png.

daarna neem je een plaatje die bababuufey extra heeft meegeleverd (staan in de theme bababuufey in de map extraicons (die heb ik eerst naar mijn documenten gekopieerd omdat je dan alle plaatjes kunt zien!) waarna je vervolgens een plaatje dat je wilt gebruiken naar de map skyradio.app kopieert en hernoemt naar Icon.png en naar Icon@2x.png of naar welke file dan ook die nodig is.

de iPhone respringen en klaar!

voor bv bitesms ga je naar /gronddirectory/applications/bitesms en daar doe je hetzelfde!
er staan heel veel leuke en grappige iconen in de map extraicons en het resultaat ziet er heel grappig uit !!

suc6!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icons veranderen op springboard van apps jordywos Jailbreak apps en thema's 12 21-10-10 10:45
Apps icons veranderen Iphone 4 Sniekel Jailbreak apps en thema's 1 25-09-10 10:10
Icons veranderen met een é mattvanwyk Jailbreak apps en thema's 1 03-04-10 20:50
Icons veranderen van Appstore Applications tsirakos Jailbreak apps en thema's 14 03-10-09 19:19
Springboard app icons verwisselen? Bart013 Archief 1 28-07-09 13:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.