Icons veranderen van Appstore Applications discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijd aan het zoeken naar de manier, iemand een idee in welke folder o.i.d. ik dit moet doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icons veranderen van Appstore Applications
Ik ben al een tijd aan het zoeken naar de manier, iemand een idee in welke folder o.i.d. ik dit moet doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Winterboard Installeren, een eigen theme maken me mapje Icons en als dan de iconen de naam geven van de app en erin plaatsen...
|
|
||||
|
||||
Die zijn zomaar niet te veranderen. Je moet de app openen op je mac, het icoon omzetten, want de extensie is niet leesbaar op een mac/pc en dan veranderen.
Het is allemaal veel te ingewikkeld. Als je echt andere iconen wil, doe het dan met winterboard. |
|
|||
|
|||
Dat is het punt dus, ik zoek de namen van de apps (de exacte namen) alleen waar kan ik die vinden?
Probeerde het dmv huidige icon te zoeken, maar kan die ook niet vinden. |
|
||||
|
||||
Je moet het icoon de naam geven die ook in het spingboard onder het icoon staat.
|
|
||||
|
||||
Zoals JWVD al zegt, in je thema mapje/icon map je iconen zetten en ze precies zo noemen zoals ze op je SpringBoard staan.
en zorg dat ze .png van bestand zijn. (Jailbreak en WinterBoard vereist)
|
|||
|
|||
Gelukt! Bedankt!
|
|
||||
|
||||
En wat nou als ie ze niet veranderd?
Alle icoontjes zijn goed gegaan, behalve die van "weer" en van "wiki mobile".. Ik heb alles gecheckt en alles staat goed..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Het is hoofdletter gevoelig mssn ligt het daar aan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg nu alle applicaties behalve AccuWeather en de Appstore gewijzigd...Iemand een tip hoe ik ook die kan wijzigen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is namelijk "App Store" (met een spatie en hoofdletter S) dus je noemt je icoon dan ook ook 'App Store.png' |
|
||||
|
||||
Ik worstel een beetje met hetzelfde probleem, in mijn Soda thema is alles netjes aan te passen behalve die van 'het weer'
In de map icons dus een .png geplaatst met de naam Weer en tevens geprobeerd met Weather, ook via de standaard optie om het aan te passen in /Applications/Weather.app/icon.png heeft geen enkel effect. Iemand een idee ?
|
||||
|
||||
Citaat:
heel vaak komt dat door een weer applicatie. gebruik je lockinfo met weer? of weather icon?
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet een aanpassing maken in /Applications/Weather.app/Info.plist en dan kan je de standaard weer icon veranderen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app store icons veranderen??? | flashingst | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-05-11 22:13 |
Icons veranderen op springboard van apps | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 12 | 21-10-10 10:45 |
Apps icons veranderen Iphone 4 | Sniekel | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-09-10 10:10 |
Icons veranderen met een é | mattvanwyk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-04-10 20:50 |
A8stract Appstore icons | Amore | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-08-08 17:35 |
|
|