//

Wifi programma

Wifi programma discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe pc maar die kan geen wifi ontvangen. Nu ga ik een usb wifi adapter kopen maar dat duurt een week. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-04-11, 07:42
rickbergmans rickbergmans is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Sittard, Limburg
Berichten: 7
Standaard Wi-Fi programma

Hallo,
Ik heb een nieuwe pc maar die kan geen Wi-Fi ontvangen. Nu ga ik een usb Wi-Fi adapter kopen maar dat duurt een week. Is er een mogelijkheid om via de usb kabel toch internet te krijgen via mijn ipod die dan met Wi-Fi met de router verbind?
Mvg Rick Bergmans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-11, 07:48
Anon Anon is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 27
Standaard

Hoe kan het dat je PC Wi-Fi niet ondersteund? Volgens mij moet elke degeleke pc, laptop en zelfs netbook die tog wel kunnen ontvangen.
  #3  
Oud 19-04-11, 09:00
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Als ik het goed begrijp heb je een router waarmee je op je iPod internet hebt. En je wilt je iPod dus al 'tussenstation' gebruiken om internet op je desktop je realiseren.

Als dat het geval is zou ik even (de cydia-)opties als MyWi en PDANet bekijken(weet niet of die laatste nog actief is). Maar volgens mij kun je met die programma's via je usbkabel je netwerk overbrengen.


Ik ben zo vrij geweest even te kijken op de website van MyWi, er is een trial dus lijkt me het proberen waard, zie hier de features:

Create iPad or iPhone Wi-Fi Hotspot to connect mutiple laptops or mobile devices to share your iPhone/iPad's internet connection
40 bit and 104 bit WEP Security to prevent others from accessing your Wi-Fi HotSpot
Ability to enable USB and Bluetooth Tethering on your iPhone or iPad
Broadcasts the Network Name (SSID) - no need to fuss with creating an adhoc network on your laptop
Shows up and down bandwith usage for iPhone Wi-Fi Tethering or iPhone USB Tethering
Uses less battery and much faster then other tethering apps due to native routing
__________________
iPhone US-> iPhone 3G 8GB-> iPhone 3GS 16GB-> iPhone 4 16GB... iMac 27'' 3.2ghz 8gb ram... iPad Wi-Fi 16GB
  #4  
Oud 19-04-11, 09:00
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Deze mogelijkheid bestaat wel maar is erg ingewikkeld, even Googlen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05
Wi-Fi programma deliyurek007 Archief 2 25-05-09 00:03
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk pieter0000 Wi-Fi 1 22-01-09 20:52
Programma op BT,EDGE en Wi-Fi uit te zetten ewd Jailbreak apps en thema's 1 05-12-07 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.