Programma op BT,EDGE en WIFI uit te zetten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi ben op zoek naar een tool, die ik volgens mij heb gezien op deze site, waarin je je BT,EDGE en WIFI, en SSH uit/aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma op BT,EDGE en Wi-Fi uit te zetten
Hi
ben op zoek naar een tool, die ik volgens mij heb gezien op deze site, waarin je je BT,EDGE en Wi-Fi, en SSH uit/aan kan zetten.. weet niet meer hoe het heet en kan het niet vinden iemand een idee? graag e r i k |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Services
Citaat:
Ja da's deze: Services (Version 0.6.7) te vinden in de map 'Utilities' van je appinstaller veel succes, Pieter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma om bestanden over te zetten | lsp | iPhone algemeen | 4 | 23-02-10 23:29 |
Iphone programma's op PC zetten | Jeronimo1975 | iPhone algemeen | 0 | 01-12-09 21:35 |
Een programmatje waarmee je edge uit kan zetten | stijnjasper | Archief | 1 | 22-05-09 23:43 |
Instelling om EDGE aan en uit te zetten op iPhone | Eduard | iPhone algemeen | 54 | 08-05-09 13:29 |
Snel Wi-Fi aan/uit-zetten | Maeslant | Wi-Fi | 7 | 18-08-08 13:26 |
|
|