Snel Wifi aan/uit-zetten discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil eigenlijk een optie waarmee ik snel mijn wifi aan / uit kan zetten vanaf het springboard. Lijkt me een geweldige functie die veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snel Wi-Fi aan/uit-zetten
Ik wil eigenlijk een optie waarmee ik snel mijn Wi-Fi aan / uit kan zetten vanaf het springboard.
Lijkt me een geweldige functie die veel batterij kan sparen. (Heb nu namelijk altijd Wi-fi aanstaan! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En dit zou ook erg prettig zijn voor bluetooth!
|
|||
|
|||
Lijkt mij dat BossPrefs exact doet wat jullie willen. Te vinden in de standard repository's van Installer
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk is Maeslant op zoek naar een app die dat met 1 druk op een icoontje kan doen. Ik ben die nog niet tegengekomen. Ik vind 2 keer klikken op bossprefs inderdaad ook al teveel Dan maar om de 2 dagen in de lader..
|
|||
|
|||
Inderdaad .. gewoon net als contacts (nu gewoon adresboek geworden door een app te installen) een icoontje voor Wi-fi en die van kleur veranderd!
|
|
||||
|
||||
Zoiets als Insomnia dus Jammer dat dat alleen werkt voor het tegenover gestelde, haha. Wat ook helpt is in de settings het 'zoeken naar wi-fi' uitschakelen, dan zoekt in elk geval niet automatisch naar een netwerk. Verder is alleen Bossprefs handig hiervoor, ja, of services.
|
|||
|
|||
Wi-Fiswitch doet wat je wilt. 1 button op het springboard. Geen idee of het ook op firmware 2.0 werkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatisch aan en uit zetten | ronaldkraan | iPhone Apps | 0 | 24-02-11 23:30 |
Kantelen scherm aan/uit zetten | c.pijnappels | iPad algemeen | 2 | 19-07-10 20:38 |
Bluetooth snel aan/uit zetten app. | truschel | Desktop-applicaties | 2 | 18-06-10 13:02 |
Hardware: GPS snel aan/uit | twentuh9 | iPhone Navigatie | 3 | 30-05-09 02:34 |
Programma op BT,EDGE en Wi-Fi uit te zetten | ewd | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-12-07 20:40 |
|
|