Bluetooth snel aan/uit zetten app. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb wel gezocht maar heb niet kunnen vinden wat ik zoek. Is er een app. voor de iphone (3GS) dat door deze te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth snel aan/uit zetten app.
Hallo,
Ik heb wel gezocht maar heb niet kunnen vinden wat ik zoek. Is er een app. voor de iphone (3GS) dat door deze te starten bluetooth in- danwel uitschakelt? Dus even snel een icoontje aanraken ipv door 3 menu's heen te bladeren. Bedankt alvast voor de hulp. Groet, Kees |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mocht je bereid zijn om je (nog aan te schaffen?) iPhone te jailbreaken, dan is SBSettings een hele goede mogelijkheid om dat te doen. Kun je bovendien ook flink wat andere opties aan en uit mee zetten!
|
|
|||
|
|||
Ik ben wel bereid de iphone te jailbreaken, alleen mijn werkgever (van wie de iphone is) gaat hier niet mee akkoord.
Dus helaas. Is er niet een officiële app van apple? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatisch aan en uit zetten | ronaldkraan | iPhone Apps | 0 | 24-02-11 23:30 |
Kantelen scherm aan/uit zetten | c.pijnappels | iPad algemeen | 2 | 19-07-10 20:38 |
Hardware: GPS snel aan/uit | twentuh9 | iPhone Navigatie | 3 | 30-05-09 02:34 |
Instelling om EDGE aan en uit te zetten op iPhone | Eduard | iPhone algemeen | 54 | 08-05-09 13:29 |
Snel Wi-Fi aan/uit-zetten | Maeslant | Wi-Fi | 7 | 18-08-08 13:26 |
|
|