Een app voor andere iphone te controleren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Is er een app of iets anders waarmee ik een andere iphone kan controleren , dus de berichten lezen die toekomen en verzonden worden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een app voor andere iphone te controleren
Goedemorgen,
Is er een app of iets anders waarmee ik een andere iphone kan controleren , dus de berichten lezen die toekomen en verzonden worden, misschien ook de telefoontjes die toekomen of uitgaan, ... (ik heb toegang tot die andere iphone dus als er daar iets moet worden geinstaleer is het geen probleem) mvg Dieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een glazen bol misschien. Als je het eerlijk wil spelen vraag je aan die andere persoon om zijn correspondentie te mogen bekijken. Maar "in general" schort er wat in zulke relatie.
|
|
|||
|
|||
Nee, je denkt totaal de verkeerde richting uit.
We denken dat mijn broer aan drugs zit en dus met de verkeerde mensen omgaat, maar voor we hem er op aanspreken moeten we zeker zijn van ons stuk, daarom dat we dit zoeken, en hij is slim genoeg om zijn gegevens telkens te verwijderen hé mvg dieter |
|
||||
|
||||
Voor de iphone weet ik er geen een... Wel voor de pc dit heet TeamViewer dan kan je precies zien wat hij doet op zn pc.
|
|
||||
|
||||
Als deze bron klopt (en voor zover ik weet is auteur Arnoud een autoriteit) is het aftappen van gegevens een strafbaar feit:
De Wet Computercriminaliteit: Aftappen van gegevens @ iusmentis.com door Arnoud Engelfriet Op dit forum willen (en mogen) we niet aanzetten tot strafbare feiten of daarin faciliteren.
|
||||
|
||||
En met die mededeling is tevens deze discussie gesloten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon | martijnsnoek | iPhone Apps | 1 | 05-05-09 19:46 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
Een soort van MMS app. Zou dit kunnen met andere providers? | lakes | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-12-07 18:16 |
|
|