udate hider werkt nier discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb update hider gedownload en geinstaleerd van Cydia maar hij doet het niet. iemand een idee???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
udate hider werkt nier
ik heb update hider gedownload en geinstaleerd van Cydia maar hij doet het niet. iemand een idee???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er staat bij de info:
This only blocks the current version of the update, if you block update v1.1 of an app, when v1.2 is released it wil show up. unblocked. So far there is no way to unblock. Wat dus wil zeggen dat als je 1.1 blockt het wel werkt, maar als er opnieuw een update uitkomt, v1.2, dan kan die niet geblocked worden en zal dus gewoon de update tonen.Misschien is dat jouw probleem? Laatst gewijzigd door Bomans; 29-04-11 om 10:08. |
|
|||
|
|||
bedankt Bomans, maar ik heb geen updates kunnen negeren, dus geen enkele keer gebruikt gemaakt van update hider.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen netwerk na udate | mauser | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 13:59 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|