Is er een mute tweak? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik ben al een tijdje opzoek naar een mute tweak voor de ipod touch 4g. Bijv. dat je 2 keer op de volume ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is er een mute tweak?
Hoi iedereen,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een mute tweak voor de ipod touch 4g. Bijv. dat je 2 keer op de volume knop drukt en dat dan het geluid echt helemaal uit is. Want bij sommige apps kan krijg ik het geluid niet uit ookal staat het geluid op 0. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
My Volume is een tweak waarmee je vrij veel kunt.
|
|
||||
|
||||
Ook ditgene wat ik hierboven noem?
|
|
|||
|
|||
Je kunt instellen dat bij 1 klik op de - knop er bijv 4 strepen tegelijk afgaan. Ik begreep dat dit iets is wat je wilt zien.
|
|
|||
|
|||
ik gebruik autosilent, een appje die je op bepaalde tijden bijv silent kan zetten (dus geen geluiden van mail/pushberichten bijv (wekker werkt wel) maar die je ook met een switch op silent kan zetten (ook via sbsettings bijvoorbeeld)
alles te vinden in cydia (o.a. betaald) en je hebt 2 volumes heh, bel volume en algemeen volume, als je spel net start zie je vaak de eerst secondes nog even het belvolume. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hij doet het niet bij iCopter. Dit is denk ik meer een app voor de iphone
|
|
|||
|
|||
ok jammer, was proberen waard
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Idee voor een tweak. | djico | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 17-05-11 16:10 |
Ik zoek een tweak mbt syncen | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-04-11 16:21 |
Geluidsvolume helemaal op 0 met de volumeknoppen, kan het met een tweak? | koekjedebij | iPhone algemeen | 5 | 24-07-09 23:41 |
[FW 2.0] contra FW 1.14 extra's en zaken die een tweak nodig hebben | MCNO | iPhone algemeen | 35 | 10-09-08 17:52 |
Iemand een tip of tweak voor sms inbox? | SilverBullit | iPhone algemeen | 7 | 05-02-08 21:14 |
|
|