downloaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Halllo, ik heb al heel vaak cydia geprobeerd te downloaden. Ook via redsn0w. Dat heb ik gedownload en dan moet je ook de nieuwste firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
downloaden
Halllo,
ik heb al heel vaak cydia geprobeerd te downloaden. Ook via redsn0w. Dat heb ik gedownload en dan moet je ook de nieuwste firmware downloaden, 4.3.3. Die heb ik ook op mijn ipod. Maar als ik die dan gedownload heb, moet je hm openen bij redsn0w. Maar dan vind ik hm niet, of dan is tie dr niet meer.. Hoe moet ik dat dan doen? gr, Kenjala |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even zoeken in de Wiki en gij zult vinden .
Begin hier maar eens mee. Cydia - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch
|
|||
|
|||
Ik heb die firmware gevonden bij iTunes updates maar dan zegt redsn0w: unable to recognize IPSW
Wat moet ik dan doen??? Laatst gewijzigd door Kenjala; 16-05-11 om 18:34. |
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Dat is nog maar 349 beschreven op dit forum. Dit is dus de 350ste keer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
downloaden | alio | Archief | 5 | 07-10-09 23:10 |
downloaden | Stoeprand | Jailbreak apps en thema's | 7 | 16-08-09 15:23 |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
1.1.4 Nu te downloaden | Guest-20210226115605 | Archief | 1 | 26-02-08 21:16 |
|
|