downloaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik iets download via installer, dan gaat hij bezig. Maar als hij dan klaar is gaat hij terug naar het beginscherm en zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
downloaden
Hallo,
Als ik iets download via installer, dan gaat hij bezig. Maar als hij dan klaar is gaat hij terug naar het beginscherm en zie je, de gewone icoontjes en zie je er niks bijkomen? Hoe los ik dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na installatie helemaal uitschakelen en opnieuw opstarten. Dan moet het wel werken. |
|
|||
|
|||
Jammer genoeg niet! Als ik iets download dan gaat hij terug naar het begin scherm en zie je verder niet het nieuwe icoontje bij het opnieuw opstarten ook niet...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja staat het ook niet
|
|
||||
|
||||
Vreemd kijk eens ff of ze er wel worden opgezet! (inloggen via ssh dan in Application folder kijken)...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
aha owkee. Ik vanmorgen wat games verwijderd die het niet deden en sindsdien kan ik weer gewoon downloaden.
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
downloaden | Kenjala | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-05-11 18:23 |
downloaden | alio | Archief | 5 | 07-10-09 23:10 |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
1.1.4 Nu te downloaden | Guest-20210226115605 | Archief | 1 | 26-02-08 21:16 |
|
|