Whatsapp en Facebook geluidjes veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Ik heb mezelf helemaal kapot gezocht naar de geluidsbestandjes die worden afgespeelt zodra je een bericht binnen krijgt met Facebook en Whatsapp. Gewone sms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp en Facebook geluidjes veranderen
Hey!
Ik heb mezelf helemaal kapot gezocht naar de geluidsbestandjes die worden afgespeelt zodra je een bericht binnen krijgt met Facebook en Whatsapp. Gewone sms geluiden kan ik wel vinden in openSSH. Weet iemand waar ik deze kan vinden? op het internet staat het ook nergens namelijk. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gebruiken ze gewoon dezelfde geluiden. Probeer die anders eens aan te passen, gewoon die voor sms.
Alleen de iPhone 4 only geluiden niet, maar die standaard wel. |
|
|||
|
|||
ToneFX 2 moet het kunnen
|
|
|||
|
|||
Thanks! ToneFX 2 is het juiste middel
|
|
|||
|
|||
Facebook en whatsapp geven dezelfde geluiden, weet iemand hoe ik deze kan veranderen?
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf de geluiden van Whatsapp veranderd via SSH, maar ik moet weer goed zoeken waar het nou precies was, maar het is mogenlijk door het .caf bestandje te vervangen voor je eigen toon..
Ik zal weer es op zoek gaan... EDIT Ik heb gevonden waar de .caf bestanden staan.. var/mobile/Applications/98B67D59-01FB...(dit zal bij jouw andere cijfer/letter combinatie zijn)/WhatsApp.app/ en hier staan alle .caf bestanden voor je sounds In Deze map staan de .caf bestanden Naar beneden scrollen en je komt ze van zelf tegen.. Succes Laatst gewijzigd door ibartS; 21-04-12 om 15:32. |
|
|||
|
|||
Thnx! Ik ga aan de slag.
|
|
|||
|
|||
FF een vraagje hoe heet het programmaatje ook al weer waarmee (bovengenoemde afbeelding) in je iphone kunt kijken (explorer) Bedankt alvast !!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Als je een jailbroken iPhone hebt is RingerX VIP de ideale app voor het veranderen van geluiden.
|
|||
|
|||
Jammers dat deze alleen te gebruiken is hoger dan 4.2. He bovendien nog een 3g. Thanks anyway.
|
Labels |
facebook, geluiden, veranderen, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataroaming aan alleen voor whatsapp & facebook | pascals99 | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 06-07-11 22:42 |
Vaak geen geluidjes | mriesenb | iPhone algemeen | 5 | 29-06-09 13:15 |
iPhone geeft rare geluidjes! | timcaspertje | iPhone algemeen | 6 | 20-11-08 18:24 |
|
|