Cydia app staat niet op iPhone 3GS na jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een iPhone 3GS gejailbreakt met redsn0w_win_0.9.6rc14, maar de app Cydia kan ik nergens vinden. Er staat een wit icoon op mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia app staat niet op iPhone 3GS na jailbreak
Hey,
Ik heb een iPhone 3GS gejailbreakt met redsn0w_win_0.9.6rc14, maar de app Cydia kan ik nergens vinden. Er staat een wit icoon op mijn iPhone die Cydia genoemd is; maar de app opent niet. Kan iemand me helpen? Met vriendelijke groet
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de iPhone gewoon al eens opnieuw opgestart? Met de power knop uit en weer opnieuw aanzetten
|
|||
|
|||
Citaat:
Het probleem is dat ik telkens een foutweergave krijg. Ik heb nu mijn laptop opnieuw opgestart (stond vermeld op de apple site); misschien krijg ik de iPhone zo terug in de herstelde modus en kan ik hem terug jailbreaken... |
|
|||
|
|||
De fout blijft zich voordoen (error 1015)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs na installatie Cydia app, Apple logo. Powerknop deffect. !!!!! | kilzone | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-04-11 00:00 |
iPhone: Cydia staat er niet op | suzannewan | Jailbreak | 6 | 04-05-10 01:00 |
cydia staat niet op me ipod touch | maistro888 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-01-10 21:16 |
App staat op mn iPhone, maar in appstore niet als gekocht! | libia | iPhone Apps | 6 | 20-05-09 16:37 |
|
|