Cydia opent niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey ik heb cydia gedownload zo als in het topic stond alleen nu wil ik cydia openen maar hij sluit hem weer af wat moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia opent niet
Heey ik heb cydia gedownload zo als in het topic stond alleen nu wil ik cydia openen maar hij sluit hem weer af wat moet ik doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook gehad, gewoon nog een keer doorheen jassen. Heb je redsnow gebruikt?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al gevonden ik had de verkeerde frimware gedownload en geupload
|
|
|||
|
|||
ikprobeer van alles krijg cydia niet aan de praat 4 x redsnow gedaan zonder probeem alleen cydia wit ecoontje op starten ha maar wat te doen
|
|
|||
|
|||
gaat het om een iphone 4? en welke versie van redsnow heb je gebruikt?
|
|
|||
|
|||
ja het is de iphone 4
redsnow-win0.9.6rc16 iphone3,1_4.3_f190restore.ipsw |
|
|||
|
|||
je hebt fw 4,3 gebruikt zo te zien.
Probeer eens deze te restoren dat is 4.3.3 : iPhone3,1_4.3.3_8J2_Restore.ipsw. fw kan je hier vinden: Firmware - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Ik neem aan je iphone 4 is simlock vrij ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia opent niet | suzannewan | Jailbreak apps en thema's | 17 | 10-06-11 20:05 |
Cydia opent niet ( 3.1.2 ) | hholwerda | Jailbreak apps en thema's | 3 | 05-11-10 00:27 |
iPhone: redsnow opent niet | Kjelle | Jailbreak | 3 | 20-08-09 01:52 |
Programma opent niet | ChristianS | iPhone Apps | 3 | 07-08-09 23:26 |
camera opent niet | Tim14ww | iPhone algemeen | 7 | 08-07-09 18:44 |
|
|