//

Taalcursus

Taalcursus discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet niet of dit het juiste onderdeel is om mijn vraag te stellen, maar dat merk ik dan vanzelf. Ik vroeg mij af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-03-08, 12:53
plof123 plof123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard Taalcursus

Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste onderdeel is om mijn vraag te stellen, maar dat merk ik dan vanzelf. Ik vroeg mij af of er ontwikkelaars zijn die een taalcursus naar de Iphone kunnen omzetten. Ik volg een cursus Spaans van Rosetta Stone. Volgens mij is de structuur van de taalcursus van Rosetta Stone ideaal voor een Iphone. Is er iemand die de conversie kan ontwikkelen of is dit überhaubt onmogelijk. Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-08, 13:15
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nah dit lijkt me niet mogelijk aangezien we alleen een programma kunnen omzetten als we de source bezitten of men moet die eruit halen doormiddel van reverse engereering en dat is bijzonder moeilijk dus ik denk niet dat het mogelijk is...

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 08-04-08, 12:17
MartenBecker MartenBecker is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 10
Standaard

Wellicht heb je hier iets aan. Via Podcasts (iTunes) kun je ook vrij eenvoudig een taalcursus downloaden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.