Batterij? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Gaat met cydia apps en toevoegingen de batterij een stuk sneller op,? Want dat is niet goed (A)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij?
Gaat met cydia apps en toevoegingen de batterij een stuk sneller op,?
Want dat is niet goed (A) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stuk sneller leeg ten opzichte van welk ander handeling? Het zal inderdaad meer invloed hebben op jouw batterij, dan bijvoorbeeld een smsje sturen. Je download en installeert tenslotte iets.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je hem laat liggen met progamma's van cydia of zonder progamma's |
|
|||
|
|||
Hangt van de Cdyia app af. Als het een app is die constant aanstaat (op de achtergrond), dan kan het zo zijn dat het een invloed heeft op je batterij. Kleine tweaks hebben vaak geen invloed op je batterij, aangezien dat meestal een aanpassing is van een klein bestandje. Maar apps als My3G e.d. hebben natuurlijk wel een groter invloed op je batterij.
Ik heb al sinds twee dagen ook problemen met mijn batterij. Probeer ook uit te vogelen of dit aan een Cydia app ligt en dan welke Cydia app. |
|
||||
|
||||
ik heb er tig cydia apps en tweaks opstaan, zolang je een beetje nadenkt over je instellingen en dus niet overal klakkeloos op ja drukt heb je geen probleem.
my3g bijvoorbeeld, die zet ik gewoon aan en uit, die hoeft niet de hele dag mee te draaien. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterij | Rene3g | iPad algemeen | 5 | 03-08-10 17:11 |
Batterij | Kwiq | Archief | 1 | 02-11-09 18:47 |
batterij | jeroenvg | Archief | 5 | 11-10-08 20:37 |
Batterij | mustykief | Archief | 1 | 18-06-08 20:07 |
Batterij... | Nicolaz_ | Unlock [archief] | 1 | 14-01-08 14:57 |
|
|