Gba error discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op mijn vorige ipod touch 4 & 3 G gpsphone gehad, (game download via apt.123locker.com) maar als ik nu alle stappen volg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gba error
Hallo,
Ik heb op mijn vorige ipod touch 4 & 3 G gpsphone gehad, (game download via apt.123locker.com) maar als ik nu alle stappen volg om het te spelen, kan ik geen spellen downloaden (paketten)?? Ik zou het graag weer willen! Oude spellen zijn me favoriet, en kan die niet meer in mijn nintendo dsi XL doen Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand?
Wil het graag hebben voor we op vakantie gaan x P.s ik ga morgen om 12 uur op vakantie ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juni 2011 om 19:17 ---------- Andere dingen zijn ook goed! Zoals bijvoorbeeld: N64 Gba Nintendo en al die zooi. Als ik maar spellen kan spelen. Laatst gewijzigd door maxmuziek; 29-06-11 om 20:17. |
|
|||
|
|||
Ik lijk nu wel een zeikerd?
Maar kom op wie weet her? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik snap het,
Maar ik ga morgen op vakantie en ik heb 124 van die oude spelletjes die allemaal te downloaden zijn op je ipod, en ze passen niet in mijn ds! Kan jij me helpen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja van die oude, ik spaar oude games. Zoals
Die oude mario & pokemon enzo. |
|
|||
|
|||
Sorry ik vergiste me, ik ga volgende week weg. Dus het zal wel lukken hoop ik met die spellen binnen een week!
|
|
|||
|
|||
Ik krijg GBA en N64 ook niet aan de praat op mijn iTouch 4G. (S)NES werkt wel gewoon though.
Zoals XIII al zei, ben wel zeker dat je de spellen wel zelf hebt gekocht, anders dan "steel" je ze. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat werkt niet meer, ik gebruik nu gpsphone voor pokemon, en snes a.d plus voor de rest! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is hetzelfde toch? Zoals ik nu merk en pokemon werkt niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar dan heeft het geen zin om die te gebruiken?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 juli 2011 om 12:32 ---------- En heb jij trouwens nog leuke spellen ervoor dan? Die goed draaien en mooi zijn? Welke speel jij? |
|
|||
|
|||
Sommige spellen werken wél op SNES9x en niet op de andere.
Ik speel vooral Mario spellen, die vind je namelijk niet in de App Store |
|
|||
|
|||
Ja dat klopt, maar sinds die source die ik eerder al noemde, gaat het veel moeilijker! Nu moet je eerst naar safari!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik dump ze zelf met mijn DS, dan pleur ik ze met iPhoneBrowser op mijn iPod (mijn DS is flut) EDIT: die source werkt bij mij niet eens :S |
|
|||
|
|||
Nee ook niet meer bij mij! Heb lang gebruikt! En ik denk dat ee even anders moeten praten met elkaar want dit is volgens mij niet de bedoeling van het forum?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja! Ben jij een goede kenner van cydia?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen GBA emulator | Drinkyoghurt | Jailbreak apps en thema's | 9 | 03-05-10 19:55 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
GBA games | bram87 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 26-10-08 19:32 |
|
|