iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iSwipe NL (Nederlandse Vertaling) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/95095-iswipe-nl-nederlandse-vertaling.html)

vuurvreter 04-08-11 16:50

Ik kan hem wel binnen halen maar swipen lukt nog steeds niet (jailbreakme.com)

tom031 10-08-11 17:39

Ik heb net De update geinsteleerd
(iswipe nl verwijderen-source verwijderen-source toevoegen en dan iswipe downloaden) en ik kan nu swipen in safari! (greenpoison 4.2.1)

Het enige probleem was dat cydia bleef hangen op "confuring iswipe nl" maar na een tijdje stond er terug naar cydia (respring?)
Als ik dan naar de pagina van iswipe ga dan stond er rechtsboven "wijzig" zoals normaal. Na een respring doet ie het wel als zou moeten....

MCVince 10-08-11 17:58

Mooi om te horen dat de mensen die een jailbreak met Greenpois0n en JailbreakMe weer wat functies meer hebben (Weer, Safari en YouTube) :)

vuurvreter 10-08-11 18:07

Met mijn jailbreakme wil het dus echt niet lukken

leenders.f 13-08-11 11:51

Hier werkt het perfect. Heerlijk typen zo!

lolbroeck 13-08-11 12:25

Ik heb nu iSwipe NL al een tijdje geinstalleerd maar zonder Swype typ ik toch velen malen sneller.
Misschien eens een keer er de tijd voor nemen om te oefenen? :P

geurtc 13-08-11 15:54

Wanneer komt er weer een update?
Ik heb geregeld last dat van het laatste woord de laatste letter weggehaald word, zadra ik met het nieuwe woord begin te swipen.

lolbroeck 13-08-11 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geurtc (Bericht 699065)
Wanneer komt er weer een update?
Ik heb geregeld last dat van het laatste woord de laatste letter weggehaald word, zadra ik met het nieuwe woord begin te swipen.

Op de Twitter pagina van Andrew Liu (maker van Swype) veranderd weinig, dus de update duurt nog wel ff ;)

Als de letter verdwijnt moet je na elk woord op de spatiebalk drukken, dus:
woord1-swypen [spatie] woord2-swypen....enz.

geurtc 13-08-11 16:02

Okee dat ga ik proberen.

belgmeister 14-08-11 09:24

Zojuist is Beta 0.4 online gekomen op Wyndwarrior zen (nieuwe) repo cydia.myrepospace.com/wyndwarrior

boel verbeteringen,
de .txt dictionary files zijn nu .plist files.

ik dacht ik meld het even,
kan niet wachten tot deze weer een goede nl dictionary krijgt door onze goede vrienden hier :)

heb tot nu toe met plezier de iswipe nl gebruikt.

fedorr 14-08-11 12:27

Ik ben er as we speak mee bezig, maar ik ben gelijk ook iSwype op iOS 5 aan het testen.

vuurvreter 14-08-11 12:35

Komt er ook nog een werkende iswipe voor gebruikers van "Jeailbreakme.com" ?
Anders update ik naar 4.3.5

fedorr 14-08-11 12:58

In de nieuwste versie wordt er gebruik gemaakt van een andere methode om uit de sandbox te komen. Het kan zijn dat dit het probleem oplost voor jailbreakme.com

vuurvreter 14-08-11 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 699236)
In de nieuwste versie wordt er gebruik gemaakt van een andere methode om uit de sandbox te komen. Het kan zijn dat dit het probleem oplost voor jailbreakme.com

Is dit een update of een nieuwe versie (zoja, moet ik de oude dan eerst verwijderen?)

belgmeister 14-08-11 16:38

Volgens wyndwarrior zijn tweet, zou je eerst de oude versie moeten verwijderen.

vuurvreter 14-08-11 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgmeister (Bericht 699289)
Volgens wyndwarrior zijn tweet, zou je eerst de oude versie moeten verwijderen.

Ok ga ik dat ff proberen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2011 om 16:46 ----------

Wat is de juiste benaming?
Ik vind alleen iswipe en iswipe Nl die ik net heb verwijderd.
Dat zal wel niet het juiste zijn.

Oja, repo is toegevoegd

belgmeister 14-08-11 17:16

De beta 4 is nog niet geport met NL woordenboek. Dus nog even wachten :). De iswipe 0.4 op wyndwarrior zijn repo is de nieuwste.

vuurvreter 14-08-11 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgmeister (Bericht 699296)
De beta 4 is nog niet geport met NL woordenboek. Dus nog even wachten :). De iswipe 0.4 op wyndwarrior zijn repo is de nieuwste.

die 0.4 zie ik dus niet

belgmeister 14-08-11 18:11

Heet gewoon iswipe, als je tapped zie je welke versie het is. Deze iaas dus wel alleen met ENGELS woordenboek.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2011 om 18:16 ----------

@fedorr is er iets waarmee ik je kan helpen? Ik ben zo thuis dus zou je kunnen helpen met het omzetten van woordenboek. Pm me?

fedorr 14-08-11 18:35

2 Bijlage(n)
Ik heb inmiddels de dictionaries gemaakt. Ze zijn gemailed naar Vincent. De bestanden zijn nu meer dan 1 mb, dus ik moest het in twee bestanden opdelen anders accepteert het forum de bestanden niet. Een klein obstakel.

changelog
versie 5.0
Geen toevoegingen gedaan, alleen .plists (binary) ervan gemaakt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.