iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iSwipe NL (Nederlandse Vertaling) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/95095-iswipe-nl-nederlandse-vertaling.html)

belgmeister 14-08-11 18:38

Geweldig :D.
Thx (nog steeds, mocht ik je ergens mee kunnen helpen meld het :) )

MCVince 14-08-11 19:06

Oké heb het mailtje ontvangen ;) ik ga ermee aan de slag.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2011 om 19:11 ----------

Het lijkt alsof het probleem met JailbreakMe is opgelost!
- het werkt (bijna) in alle apps (AppStore apps maar ook Weer, Safari en YouTube)
- het geeft snelle resulaten en suggesties

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2011 om 19:36 ----------

Ik ben nu bezig met testen van iSwipe 1.3-0. Als alles goed werkt kunnen jullie het nog voor 20:00 verwachten ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2011 om 19:48 ----------

v1.3-0 van iSwipe NL staat inmiddels online! ;)

Changelog v1.3-0:
- iSwipe v0.4 toegevoegd (JailbreakMe support, zelf woorden toevoegen, correcties zullen onthouden worden (Smart Correct) en sneller)
- woordenlijst v0.5 toegevoegd (compatibliteit met iSwipe v0.4, geen toevoegingen)

iSwipe NL - via MCVince's Cydia Repository

belgmeister 15-08-11 13:56

Alles werkt bij mij als een zonnetje, fijn om woorden te kunnen toevoegen en het onthouden van woorden die je eerder hebt geswiped ook briljant:D

thomio 15-08-11 14:10

Ik heb het ook geprobeerd, maar heb nog een paar vraagjes.
Hoe kan je woorden toevoegen? en hoe werkt die smart correct? want als ik hoi probeer te typen dan staat er hooi, als ik het correct dan blijft de hooi komen als ik het nog een keer probeer te typen.

vuurvreter 15-08-11 14:29

Het lijkt mij ook te lukken, uiteindelijk :-)

Bomans 15-08-11 14:47

Op de iPad 2 lijk ik steeds het probleem te hebben dat hij alles aan elkaar typt, ook al gebruik ik de spatie toets.

vuurvreter 15-08-11 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 699581)
Op de iPad 2 lijk ik steeds het probleem te hebben dat hij alles aan elkaar typt, ook al gebruik ik de spatie toets.

Dat heb ik ook op iphone, dacht al dat het aan mij lag.

Kontol77 15-08-11 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 699581)
Op de iPad 2 lijk ik steeds het probleem te hebben dat hij alles aan elkaar typt, ook al gebruik ik de spatie toets.

Dat heb ik ook nog steeds...

tom031 15-08-11 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomio (Bericht 699570)
Ik heb het ook geprobeerd, maar heb nog een paar vraagjes.
Hoe kan je woorden toevoegen? en hoe werkt die smart correct? want als ik hoi probeer te typen dan staat er hooi, als ik het correct dan blijft de hooi komen als ik het nog een keer probeer te typen.

je hebt een extra icoontje gekregen om woorden toe te voegen(ik heb de namen van mijn familie al toegevoegd!) smart correct weet ik ook niet....

belgmeister 15-08-11 19:08

Smart correct gaat automatisch, hij hoort zodra je bij "en" i.p.v. "een" kiest, de volgende keer dan je e-n swyped automatisch "en" te kiezen.

Met Redsnow jailbreak op 4.3.3
eerst oude iswipe verwijderd, respring en vervolgens nieuwe geinstalled.
Alles werkt zoals het zou moeten.

Soxbrother 15-08-11 23:26

ik heb nog een vorige versie van iSwipe NL, waar ik zelf de woordenlijsten heb toegevoegd bij bepaalde apps, moet ik deze versie eerst verwijderen of kan ik gewoon upgrade kiezen ? en wat met de woordenlijsten die ik zelf heb toegevoegd , gewoon laten staan ?

fedorr 16-08-11 00:15

De gekopieerde woordenlijsten vormen geen probleem omdat de opbouw van de woordenlijsten compleet is omgegooid. De bestandsnamen zijn ook compleet anders. De oude woordenlijsten zullen volledig genegeerd worden. De corefiles van iSwipe moeten wel eerst gedeïnstalleerd worden.

vuurvreter 16-08-11 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 699762)
De gekopieerde woordenlijsten vormen geen probleem omdat de opbouw van de woordenlijsten compleet is omgegooid. De bestandsnamen zijn ook compleet anders. De oude woordenlijsten zullen volledig genegeerd worden. De corefiles van iSwipe moeten wel eerst gedeïnstalleerd worden.

Kan je dit even duidelijker uitleggen (hoe dit te doen) want dit alles is vrij nieuw voor mij (en anderen).

fedorr 16-08-11 01:27

@vuurvreter,
Natuurlijk:
1. Ga naar Cydia en dan naar beheren, click op Pakketten.
2. Zoek iSwype of iSwype NL op, afhankelijk van welke versie je hebt geïnstalleerd en klik erop.
3. Klik op wijzig (Rechtsboven) en selecteer verwijder.
4. Respring (of herstart je telefoon als je niet weet hoe je moet respringen)

Hierna kun je de nieuwste versie van iSwype NL installeren onafhankelijk van eventueel gekopiëerde of aangepaste woordenlijsten.

vuurvreter 16-08-11 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 699768)
@vuurvreter,
Natuurlijk:
1. Ga naar Cydia en dan naar beheren, click op Pakketten.
2. Zoek iSwype of iSwype NL op, afhankelijk van welke versie je hebt geïnstalleerd en klik erop.
3. Klik op wijzig (Rechtsboven) en selecteer verwijder.
4. Respring (of herstart je telefoon als je niet weet hoe je moet respringen)

Hierna kun je de nieuwste versie van iSwype NL installeren onafhankelijk van eventueel gekopiëerde of aangepaste woordenlijsten.

Thanks a lot :)

Soxbrother 16-08-11 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 699762)
De gekopieerde woordenlijsten vormen geen probleem omdat de opbouw van de woordenlijsten compleet is omgegooid. De bestandsnamen zijn ook compleet anders. De oude woordenlijsten zullen volledig genegeerd worden. De corefiles van iSwipe moeten wel eerst gedeïnstalleerd worden.

Bedankt Fedorr,
dat moest ik weten.

bheyer 18-08-11 13:10

Werkt iSwipeNL met elke JB? ik heb FW 4.3.2 met een Ultrasn0w JB maar krijg iSwipeNL niet werkend.
Al een paar keer opnieuw geïnstalleerd en de telefoon herstart.

belgmeister 19-08-11 18:57

iswipe zou nu met elke jailbreak moeten werken.
Klein puntje, ultrasnow is geen JB maar een unlock.
Naar wat ik allemaal heb gelezen blijkt de redsnow jailbreak nog steeds het best te werken.

bheyer 19-08-11 21:53

Dank voor je reply. Het zal wel Redsnow zijn.
Als ik op het iswipe add icoon klik gebeurt er ook niets, even een zwart scherm.

MCVince 19-08-11 22:11

Probeer is opnieuw te installeren (en daarna resprigen). Als dat niet werkt test is de orginele iSwipe van de repo: cydia.myrepospace.com/WyndWarrior


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.