iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iSwipe NL (Nederlandse Vertaling) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/95095-iswipe-nl-nederlandse-vertaling.html)

MCVince 11-07-11 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 690235)
Is er een manier om Auto-Space aan te zetten?

Als het goed is moet dat gewoon werken..swype is een woord en doe GEEN spatie en swype er nog een. Is er dan een spatie? Als goed is wel..

Was ik trouwens vergeten te zeggen, iSwipe NL 1.2-1 staat online (met v0.4 van de woordenlijsten). Veel dank aan Fedor

PS. @Fedorr ik heb de mail gelezen en ben er mee akkoord gegaan ;)

Translatoria 11-07-11 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCVince (Bericht 690273)
Als het goed is moet dat gewoon werken..swype is een woord en doe GEEN spatie en swype er nog een. Is er dan een spatie? Als goed is wel..[COLOR="SlateGrey"]

Ik had wel een spatie getikt... Nu alles prima.Dank voor al jullie werk.

fedorr 11-07-11 23:23

Als je de Woordenlijsten handmatig wil toevoegen doe dat dan in /var/mobile/Library/Wynd/Swype. Verder wil ik jullie aanraden veel te oefenen met lange woorden. Dat is de beste oefening om swype onder de knie te krijgen. Enkele voorbeelden: inschrijvingsverplichtingen, afdelingsvertegenwoordigers, onafhankelijkheidsverklaringen, geheelonthoudersverenigingen, incestverwerkingsbehandelingen, onderwijsontwikkelingsactiviteiten en de langste in de lijst: ontwikkelingssamenwerkingsorganisaties.

Kontol77 12-07-11 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCVince (Bericht 690273)
Als het goed is moet dat gewoon werken..swype is een woord en doe GEEN spatie en swype er nog een. Is er dan een spatie? Als goed ....

Spatie werkt op zich, maar het slikt de laatste letter van het vorige woord in.

Soxbrother 12-07-11 09:20

Wel raar dat in deze quick reply, je alleen in het engels kunt swypen en je engelse suggesties krijgt, dit terwijl er geen engelse woordenlijsten meer in swype staan.

Waar haalt hij die engelse woorden dan vandaan ?

Translatoria 12-07-11 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 690288)
Als je de Woordenlijsten handmatig wil toevoegen doe dat dan in /var/mobile/Library/Wynd/Swype.

Die had ik al gevonden, maar mijn toevoegingen worden niet bewaard. Maakt het uit in welk txt-bestandje ik ze zet?

Verder lekker aan het oefenen. Ik heb de neiging hard te drukken, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

fedorr 12-07-11 10:19

Het maakt heel erg uit waar je de toevoegingen neerzet. De bestanden zijn gesorteerd op begingletter (eerste getal: a=0 en z=25) en daarna eindletter (tweede getal).

Hierin heb ik vanmorgen trouwens nog iets ontdenkt dat iSwype NL nog beter kan maken. Ik ben nu vol op aan het testen. Later meer hierover.

MichaelCreutzburg 12-07-11 10:28

Wat een enorme vorderingen worden er in korte tijd gemaakt! Topwerk!

colincouvreur 12-07-11 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door syren (Bericht 690049)
Bedankt, nu werkt het met de Nederlandse versie ook direct (woorden als welkom en goedendag werken toch dus ik denk toch dat het werkt :) )

bij mij werkt iswipe niet....:(:(:( heb nogthans springboard refresh gedaan ... cydia zegt mij dat het geinstalleerd staat maar bij het typen lukt het echt niet
iemand de zelfde ervaring??

MCVince 12-07-11 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colincouvreur (Bericht 690339)
bij mij werkt iswipe niet....:(:(:( heb nogthans springboard refresh gedaan ... cydia zegt mij dat het geinstalleerd staat maar bij het typen lukt het echt niet
iemand de zelfde ervaring??

Je moet hem respringen (of rebooten), beweeg (swype) daarna is over je toetsenbord. Werkt het nu wel?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 690334)
Hierin heb ik vanmorgen trouwens nog iets ontdenkt dat iSwype NL nog beter kan maken. Ik ben nu vol op aan het testen. Later meer hierover.

Ik ben benieuwd :)

Kets 12-07-11 12:05

Ik had de aller eerste versie van iSwipe getest. Werkte niet zo goed vindk, zonder het blauwe lijntje etc. Nu heb ik dus de nieuwe versie eens getest (iSwipe NL) en ik sta stom verbaasd ! hoe goed deze werkt! ;)

fedorr 12-07-11 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCVince (Bericht 690355)
Ik ben benieuwd :)

Doorswypen of te kort swypen dat is de vraag.

colincouvreur 12-07-11 12:50

Lukt nog altijd niet hoor. Moet je dit ergens activeren ofzo ??

MCVince 12-07-11 13:11

Nee..het zou gwn moeten werken. Nogmaals een uitleg:
- installeer iSwipe NL
- respring (of reboot) je apparaat
- ga naar bijv. kladblok
- beweeg met je vinger (swype) over het toetsenbord
- je moet nu een blauwe lijn, die je vinger volgt, zien op het toetsenbord
Laat maar hore of het gelukt is ;)

Bomans 12-07-11 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colincouvreur (Bericht 690378)
Lukt nog altijd niet hoor. Moet je dit ergens activeren ofzo ??

Het werkt niet in alle apps.
Enkel in een paar standaard apps.

colincouvreur 12-07-11 14:03

Nog steeds is dit nog niet gelukt... Ik heb de stappen terug uitgevoerd... Deinstallatie... Herinstallatie... Beetje radeloos aan het worden hier

Translatoria 12-07-11 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 690334)
Het maakt heel erg uit waar je de toevoegingen neerzet. De bestanden zijn gesorteerd op begingletter (eerste getal: a=0 en z=25) en daarna eindletter (tweede getal).

Aha! Zoiets vermoedde ik al. Ga het weer proberen.

corne64 12-07-11 14:39

Waarom nog steeds de moeite nemen om zelf die file,s toe te voegen. Met de repo van MCVince word dat voor je gedaan.

Translatoria 12-07-11 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corne64 (Bericht 690408)
Waarom nog steeds de moeite nemen om zelf die file,s toe te voegen. Met de repo van MCVince word dat voor je gedaan.

Die repo van McVince is super, maar ik gebruik een aantal woorden en namen veel die vast niet in de bestanden zullen komen omdat ze heel eigen zijn. Bovendien vind ik het leuk.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juli 2011 om 14:48 ----------

:)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 690288)
. Verder wil ik jullie aanraden veel te oefenen met lange woorden. Dat is de beste oefening om swype onder de knie te krijgen.

Bij mij gaan die lange woorden juist heel makkelijk. (Omdat Swipe niet steeds op het verkeerde been gezet wordt?). Veel lastiger zijn zinnen met veel korte woorden waarmee Swipe nog alle kanten op kan - en vaak ook gaat.

Maar het blijft leuk!

MCVince 12-07-11 14:59

Citaat:

Bij mij gaan die lange woorden juist heel makkelijk. (Omdat Swipe niet steeds op het verkeerde been gezet wordt?). Veel lastiger zijn zinnen met veel korte woorden waarmee Swipe nog alle kanten op kan - en vaak ook gaat.
Maar het blijft leuk!
Bij mij precies hetzelfde, lange woorden werken goed, korte woorden nog niet helemaal

@Fedorr komt die nieuwe versie vandaag nog? Of later?

PS. ik heb een video geupload om het wat bekender te laten worden, heb hem ook aan de beschrijving van iSwipe NL toegevoegd. Het Filmpje is hier te bekijken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.