BlingBling beltoetsenbord discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier is een mooie aanvulling op het beltoetsenbord, waardoor de toetsen oplichten wanneer je ze indrukt, net als bij de calculator. Credits gaan naar Jonas, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BlingBling beltoetsenbord
Hier is een mooie aanvulling op het beltoetsenbord, waardoor de toetsen oplichten wanneer je ze indrukt, net als bij de calculator.
Credits gaan naar Jonas, en Stevonw die dit publiceerde. Hieronder een screenshot. Download hier de dialers, kies je kleur en drop alle bestanden in applications\mobilePhone.app, herstarten en klaar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geweldig!!!
Zeker een mooie aanvulling! Vooral voor mensen die zijn/haar telefoon willen "opPIMPEN" |
|
||||
|
||||
Leuke toevoeging. Heb em ff ge-add
|
|
|||
|
|||
terug naar normaal toetsenbord...
hey, ik heb een vraagje.
ik heb eerder mn iphone opgeleukt met een mario thema. maar die ben ik nu wel zat... alleen het beltoetsenbord heb ik echt moeten veranderen als png bestandje, en dat staat er nog steeds ook al selecteer je een ander thema.. dus ik zou graag willen weten hoe je alles weer terug haalt naar het normale.. ik heb het bling toetsenbord als geprobeerd in te voeren maar ik krijg nog steeds die mario toetsen. enig idee wat het probleem is? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Freek: Je kunt je eigen www.pimpmyiPhone.com wel beginnen zo langzamerhand heheh
|
|
||||
|
||||
Cool!
Een vraagje: voordat ik de files erop zette was het balkje waar het nummer dat je intikt komt te staan blauwig... Als ik de "regular" versie erop zet wordt hij groenig... Heb de files wel gebackupped, maar hoe kan je die OSX files openen in Windows? .png uit de folders ziet hij wel, die van de backup opent hij niet.. |
|
|||
|
|||
Werkt en is zeker classy
|
|
||||
|
||||
Die van mij is nog vetter ik zal morgen wel ff wat screenshots erbij zetten, ik heb die retro dialer van modimyiphone.com hij is echt heel mooi, vind ik
Laatst gewijzigd door stephenvis; 03-12-07 om 12:15. |
|
|||
|
|||
jah zet ff online... ben hem aan het zoeken alleen ik kan hem nie vinden
\ |
|
||||
|
||||
Wooow ziet er flex uit deze gaat zeker op me iPhone (zodra ik hem krijg) ThanQ zit in me favorieten
|
|
||||
|
||||
Je bent Senior member en je hebt nog geen Iphone.. doe je goed
|
|
||||
|
||||
Hmm admin vindt het maar nix maar ag ja ik zit op heel veel forums tegelijk (vaak onder andere nicknames) en besteed 90% van de tijd die ik achter pc zit aan op forums posten
|
|
|||
|
|||
klinkt misschien dom maar hoe kom ik in /Applications/MobilePhone.app??
|
|
||||
|
||||
via Ibrickr of cyberduck in jouw geval!
|
|
||||
|
||||
Je bedoeld Cyberduck of Fugu. iBrickr is voor Windows.
|
|
|||
|
|||
Nou hoe maak je een backup van de bestanden ? Ik gebruik ibricker....
|
|
||||
|
||||
Ow Excuses!
|
|
|||
|
|||
maar how the hell connect ik via fugu moet server etc invullen
en wat ik moet invullen komt ook niet 1 2 3 uit de lucht vallen voor mij |
|
||||
|
||||
Ik zou Cyberduck nemen, net wat gebruiksvriendelijk. Enne.. gebruik ff de wiki, daar staat precies hoe t werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Metalen beltoetsenbord | Freek | iPhone algemeen | 43 | 23-05-08 14:54 |
|
|