Crash door Probleem met dreambord? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen. Ik heb waarschijnlijk een probleem met dreambord Ik had hem op de android stand gezet en nu valt hij elke keer uit En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crash door Probleem met dreambord?
Hallo allen.
Ik heb waarschijnlijk een probleem met dreambord Ik had hem op de android stand gezet en nu valt hij elke keer uit En start hij uit zich zelf op en valt hij vervolgens weer uit. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dreambord verwijderen... instellingen/algemeen/stel opnieuw in / herstel alle instelingen
|
|
|||
|
|||
Zal niet gaan denk ik, telefoon is gecrast het enigste wat hij nu doet is uit zijn eigen opstarten en dan gelijk weer uitschakelen, 1 minuut later heraalt het zich weer
Enz.enz. |
|
|||
|
|||
Je toestel aan de pc, home powerknop tegelijk indrukken.. powerknop los home ingedrukt blijven houden.. springt die op dfu..
kan je hem herstellen.. Of jb opnieuw uitvoeren miss komt die dan weer in leven.. anders optie 1 |
|
|||
|
|||
De iphone 'iPhone' kan niets Worden hersteld. Er heeft
Zich een onbekende fout voorgedaan(1013) Dit is wat ik nu te zien krijg op mijn scherm |
|
|||
|
|||
PC opnieuw opstarten
Iphone met redsnow in recovery (dfu) modus zetten, tiny umbrella start tss server op achtergrond draaien... daarna met itunes herstellen |
|
|||
|
|||
Sorry, ben een beetje een rookie, snap niet heel veel van je verhaal, wel top datje me wil helpen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik had dit weekend het zelfde probleem, (bij mij werkte) iphone aan de lader doen, de hele nacht laten liggen volgende morgen staat hij op safe mode, verwijder dreamboard en klaar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had laatst hetzelfde probleem. Ik was ten einde raad. Het is vrij simpel Je toestel aan de pc download ifunbox ga naar dreambox map verwijder thema die voor problemen zorgt ff iphone opnieuw opstarten tada opgelost Laatst gewijzigd door rambo12345; 27-09-11 om 22:36. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) | jayjay00 | iPhone Apps | 3 | 19-01-10 21:23 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
|
|