ical en icloud niet synchroon discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) het lukt me maar niet om ical op mijn macbook air- iphone en in icloud synchroon te laten lopen. Op 2 verschillende plekken staat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ical en icloud niet synchroon
het lukt me maar niet om ical op mijn macbook air- iphone en in icloud synchroon te laten lopen. Op 2 verschillende plekken staat hij onjuist.. In mijn iphone en op macbook staat het juist, maar dan staat er bijv. in icloud een vergadering om 9 uur terwijl die om 16 uur begint?
Wie kan me adviseren? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 09:05 ---------- voorbeeld: ik geef op mijn mac in van 12-18 taart halen, en op icloud zegt hij van 2-5 uur andersom op icloud geef ik een tijd in met datum, komt niet teru gin mac? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En op de webpagina www.icloud.com heb je de tijdzone juist ingesteld? Of staat die misschien nog op Cupertino - CA?
|
|
|||
|
|||
super... hij doet het! Wel heel erg dom, maar ok!
Het werkt nu allemaal prima! Thanks! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik iCal op iCloud vervangen door iCal op mijn desktop? | peterter | iCloud | 7 | 24-10-11 17:32 |
ical en icloud | rpm van kesteren | iCloud | 9 | 22-10-11 11:48 |
Icloud niet in ical | RubenKe | iCloud | 7 | 19-10-11 19:21 |
niet synchroon lopen van speler itunes | scooby9 | iTunes | 0 | 18-12-10 13:20 |
|
|