@me.com adres gebruiken in Hotmail discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment gebruik ik een @Live.nl e-mailadres, welke ik wil wijzigen naar een @me.com e-mailadres. Laatstgenoemde ziet er naar mijn idee 'professioneler' uit en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Op dit moment gebruik ik een @Live.nl e-mailadres, welke ik wil wijzigen naar een @me.com e-mailadres.
Laatstgenoemde ziet er naar mijn idee 'professioneler' uit en wil ik voortaan gaan gebruiken. Echter vind ik de e-mail functie van iCloud te beknopt. Een voorbeeld die je wel in Windows Live Mail kunt instellen, maar niet in iCloud is een HTML-handtekening. Daarom wil ik 'Me' in Windows Live Mail gebruiken. Je kan al via Windows Live Mail, E-mails verzenden/ontvangen van andere accounts, alleen het lukt maar niet om e-mails te ontvangen op mijn me e-mail via Windows Live Mail. Verzenden lukt wel. Heeft iemand een oplossing? ![]() |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Planet adres gebruiken met iCloud | The Raptor | iCloud | 7 | 18-10-11 00:32 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 22:09 |
IP adres | Phille023 | Archief | 7 | 22-04-08 10:41 |
|
|