Inloggen iCloud lukt niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil graag inloggen op mijn iCloud account maar kom niet terecht bij het inlogscherm wanneer ik naar iCloud.com ga. Ik kom dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Inloggen iCloud lukt niet
Hallo allemaal,
Ik wil graag inloggen op mijn iCloud account maar kom niet terecht bij het inlogscherm wanneer ik naar iCloud.com ga. Ik kom dan terecht bij een welkomscherm. Hier zie ik o.a. Stel iCloud in op dit apparaat staan. Dit heb ik gedaan. ICloud is ingesteld en ik heb een account. Ik heb al gegoogled wat ik niet goed doe, mr kan het nergens vinden. Kan iemand mij vertellen of ik iets niet goed doe waardoor ik niet op het inlogscherm terecht kan? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het precies hetzelfde. Kennelijk is het probleem toch wat algemeen.
Ook ik heb alle instellingen goed staan. (denk ik) Groeten, Johan. |
|
|||
|
|||
Inloggen op www.icloud.com lukt bij mij wel (29.11 - 10u00)
|
|
|||
|
|||
Nog een aanvulling mijnerzijds:
Inloggen op de Mac gaat prima. Maar op de iPad dus niet. groeten, Johan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
klopt helemaal wat Timosha zegt, op de Ipad en Iphone mobile safari kan je niet inloggen op icloud, want daar heb je, je mail app voor.
Op een windows PC of Mac, Macbook kun je gewoon inloggen. |
|
|||
|
|||
Ok. Dan weet ik dat. Via de MAC onderhoud ik dan wel iCloud. Bedankt voor de reacties.
Groeten, Johan. |
|
|||
|
|||
Ik ben er nu ook achter! Bedankt allemaal!
|
|
|||
|
|||
ik heb het ongeveer het zelfde probleem. ik kan overal inloggen op icloud behalve bij het control panel op me laptop (Win7). iemand enig idee.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuwe (Windows) computer en ik kan nu niet meer inloggen op mijn Icloud voor windows. Ik krijg constant de mededeling dat inloggen niet mogelijk is vanwege een serverprobleem. Ik heb nagekeken en als ik de status oproep is alles groen en het moet dan na enkele minuten wel lukken. Maar ik ben al twee dagen bezig en ik kan niet meer inloggen.
Het probleem is nu dat al mijn contacten erin opgeslagen zijn en ik daar dus niet meer bij kan. Wie kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar ik heb al jaren deze Apple ID en mijn gegevens met Icloud zijn nooit aangepast en heeft altijd gewerkt. En nu ineens niet meer. Ik kan mij niet voorstellen dat dit aan UPC ligt.
|
|
|||
|
|||
En toch is het zo. De DNS servers van UPC kunnen de iCloud servers niet meer vinden. Er lopen al een aantal topics over dit UPC probleem op het forum. Ga daar eens kijk voor oplossingen. Succes gewenst.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen iTunes lukt niet | rwflink | iPhone Apps | 6 | 29-08-10 21:24 |
Inloggen op sites lukt niet | Pluiske | iPhone algemeen | 1 | 28-08-10 13:14 |
Inloggen op Cisco Wi-Fi lukt niet | snoopnotthedog | iPad algemeen | 1 | 22-08-10 23:23 |
iPhone: winscp inloggen lukt niet | joey35 | Jailbreak | 19 | 18-05-10 21:43 |
Windows: Inloggen winscp lukt niet | marcoryn | Desktop-applicaties | 3 | 06-08-08 13:36 |
|
|