//

Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s?

Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Situatie Ik heb twee Iphones een Iphone 3gs en omdat mijn abonnement afliep heb ik er nog een Iphone 4S bij gekocht. Voor de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-12, 19:02
Besie Besie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s?

Hallo,


Situatie
Ik heb twee Iphones een Iphone 3gs en omdat mijn abonnement afliep heb ik er nog een Iphone 4S bij gekocht. Voor de beide telefoons heb ik hetzelfde tel. nummer. Ik heb een duo sim kaart.


Wat is er gebeurd
De eerste keer dat ik mijn nieuwe Iphone 4s aansloot op de computer werd alles automatisch via Icloud over gezet naar mijn nieuwe telefoon.

Vandaag ging bij het aansluiten en het toevoegen van een pdf bestand iets mis. Omdat alles maar bleef lopen heb ik op de knop herstellen geklikt met het idee ik installeer de telefoon opnieuw en zet een kopie terug vanuit iCloud.

Alles ingevoerd en er wordt gevraagd of ik een kopie vanuit iCloud wil gebruiken. Klik. De telefoon geeft aan dat er geen kopie op iCLoud staat. Raar. Is gisteravond nog gesynchoriseerd.

Ik denk ik sluit mijn oudere iphone3 gs aan om te kijken of deze wel kan synchroniseren met Icloud. En dat was geen enkel probleem. Alles stond precies goed zoals ik het de avond ervoor nog op iphon4s had.

Het enige wat ik op 4s kan krijgen is een oudere backup in itunes die ik op de pc had staan.

Laatst gewijzigd door colliehome; 23-01-12 om 09:25. Reden: De vraag staat in onderwerp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-12, 09:22
Besie Besie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Kan niemand helpen?
  #3  
Oud 23-01-12, 10:25
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Als je nu een nieuwe back-up maakt op je 3gs via iCloud kan je die gemaakte back-up op je 3gs dan nu niet terug zetten via iCloud op je 4s? Dat moet werken lijkt mij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? lobarlabel iTunes 9 01-11-11 14:53
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 18:18
Windows: itunes pc gecrasht hoe krijg ik mijn APPS op nieuwe pc ocmer95 iTunes 1 08-02-10 20:19
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.