iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Sycnh naar Iphone + Ipad van Outlook ok, andersom komt niks in Outlook (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/120149-sycnh-naar-iphone-ipad-outlook-ok-andersom-komt-niks-outlook.html)

Guest-20180925190238 20-06-12 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caa (Bericht 803852)
Whow,, jij bent echt snel! Ik wilde net berichtje sturen dat het al gelukt is.
Ik had idd (heel stom!) verkeerde password gebruikt.

OK! Goed zo :) Was een moeilijke bevalling maar: "einde goed, alles goed".

Dat synchroniseren van de mappen hiërarchie kan even duren, maar ook weer niet al te lang.

Caa 20-06-12 12:30

Idd, maar erg bedankt!

Ton Souverein 29-06-12 16:36

Oplossing van Timosha werkt!
Inderdaad, automatische Windowsupdate verknoeit link Outlook-ICloud.
Bedankt!.

christobeumer 30-07-12 15:48

contactpersonen omporteren in Outlook for mac 2011
 
Ik gebruik de apple programma's voor contactpersonen en agenda.
Met Icloud wordt alles netjes gesynchroniseerd, echter niet met contactpersonen van outlook (mac versie) op de imac.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen of in elk geval mijn contactpersonen importeren in outlook? Via itunes heb ik het geprobeerd maar dit biedt alleen maar de mogelijkheid om gmail en yahoo accounts te synchroniseren.

Wie o wie kan mij helpen?

Guest-20180925190238 30-07-12 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door christobeumer (Bericht 811259)
... echter niet met contactpersonen van outlook (mac versie) op de imac.

Outlook 2011 ondersteund iCloud niet. Outlook 2011 ondersteund alleen maar iSync met Address Book (nu Contacts in Mountain Lion).

Maar, iSync wordt niet meer ondersteund in OS X Lion en Mountain Lion alleen nog in OS X Snow Leopard en vroeger.

Om een lang verhaal kort te maken: Outlook 2011 (en 2008) is niet compatibel met OS X Lion en Mountain Lion, behalve als je Microsoft Exchange kan gebruiken.

christobeumer 30-07-12 16:10

Dank voor je snelle reactie. Dan maar via een omweg

koppie7 09-08-12 11:55

Synchronisatie iCloud naar Outlook werkt niet
 
Ook ik had het probleem dat mijn contacten vanuit Outlook 2010 (Windows 7) wel naar iCloud werden gesynchroniseerd maar niet andersom. Ik zag mijn wijzigingen gemaakt in Outlook vrijwel direct terug op mijn iPad maar als ik op m’n iPad een wijziging aanbracht kwam dat niet meer in Outlook terecht.



Hoe heb ik dit opgelost:
  • Ik heb alle contacten in Outlook 2010 vanuit de map iCloud – Contactgegevens verplaatst (niet gekopieerd) naar de map Mijn contactpersonen – Contactpersonen. Dat betekent dat ook alles op de iPad uit mijn Contacten is verdwenen (iCloud is nu immers wat betreft de contacten leeg).
  • Nu ga ik naar de map Mijn contactpersonen – Contactpersonen
  • Selecteer daar de kopregel van je eerste contactpersoon en druk dan op CTRL-A.
  • Alle contactpersonen zijn geselecteerd.
  • Druk nu op CTRL-C (Alles kopiëren)
  • Ga nu naar de map iCloud – Contactgegevens
  • Klik aan de rechterzijde in de lege map en druk op CTRL-V (alles plakken)
  • Om verwarring te voorkomen heb ik daarna (na een controle van de gegevens op m’n iPad uiteraard) alle contacten uit de map Mijn contactpersonen – Contactpersonen weer verwijderd
Vanaf dat moment werkt bij mij de synchronisatie weer perfect.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.