Verjaardagen van iCloud in Outlook Agenda discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al mijn contactpersonen in mijn iCloud gezet, en nu wil ik graag dat de geboortedatums die ik ingevoerd heb in iCloud over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verjaardagen van iCloud in Outlook Agenda
Hallo,
Ik heb al mijn contactpersonen in mijn iCloud gezet, en nu wil ik graag dat de geboortedatums die ik ingevoerd heb in iCloud over genomen worden in Google Agenda. Is dit ook mogelijk zonder dat ik alle geboortedatums opnieuw kan overtypen? Groeten, Danny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icloud agenda zichtbaar maken in Outlook vandaag | RedBull | iCloud | 6 | 06-01-13 20:27 |
iCloud agenda verbergen in Outlook 2010 | dreovic | iPad algemeen | 1 | 15-09-12 09:43 |
Agenda-items van iCloud naar Outlook 2010 | schoe459 | iCloud | 10 | 27-07-12 22:39 |
ik wil 1 agenda in outlook met icloud | keesmulder | iCloud | 5 | 20-06-12 13:39 |
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda | bisebaer | iCloud | 20 | 26-11-11 21:39 |
|
|