Mac pakt wachtwoord iCloud niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn wachtwoord voor iCloud veranderd. Op m'n iPhone en m'n iPad accepteert hij het nieuwe wachtwoord. Op m'n Mac lukt dat niet. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Mac pakt wachtwoord iCloud niet
Ik heb mijn wachtwoord voor iCloud veranderd.
Op m'n iPhone en m'n iPad accepteert hij het nieuwe wachtwoord. Op m'n Mac lukt dat niet. Als ik het nieuwe wachtwoord invoer, hoor ik een kort geluidje, en daarna blijft hij rondjes draaien. Als ik een fout wachtwoord invoer, geeft hij in rode letters direct aan: Onjuist wachtwoord. Hij weet dus kennelijk dat m'n nieuwe wachtwoord juist is, maar hij laat het toch niet toe. Kan iemand me helpen? Dank alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelf opgelost. Bleek dat hij nog ingesteld stond op het Mobile Me-account. Snap niet dat het desondanks de afgelopen maanden wel goed gewerkt heeft. Enfin, altijd leuk om probleempjes op te lossen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat MobileMe account was destijds omgezet, ging inderdaad automatisch. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij zag ik steeds m'n huidige account (dus niet die van MobileMe) toen ik vergeefs probeerde met m'n nieuwe wachtwoord in te loggen. Pas toen ik alles verwijderde en opnieuw ging installeren kwam hij ineens met dat MobileMe op de proppen.
Hmm, dit is niet meer te volgen, denk ik... Afijn, moraal van het verhaal: heb je een soortgelijk probleem, kijk dan eens goed onder welk account je probeert in te loggen. |
|
|||
|
|||
OK! Bedankt voor de aanvullende info
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pages op Mac en iPad via de icloud | Mimbosa | iCloud | 4 | 17-01-13 04:09 |
Mac pakt Iphone 4 niet meer | joecourt | iPhone algemeen | 10 | 08-11-12 20:49 |
2 icloud accounts een mac | kever45 | iCloud | 1 | 16-10-11 21:13 |
Raar probleem 3gs pakt sim niet dus kan niet activeren | jewwy | iPhone algemeen | 4 | 03-07-10 21:46 |
|
|