Geen geheugen voor reservekopie met 4,9 gb beschikbare opslag discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds kort weer de gelukkige bezitter van een iPhone (5s). Ik vind nu ieder ochtend de melding op mijn iPhone dat er geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geheugen voor reservekopie met 4,9 gb beschikbare opslag
Ik ben sinds kort weer de gelukkige bezitter van een iPhone (5s). Ik vind nu ieder ochtend de melding op mijn iPhone dat er geen reservekopie is gemaakt omdat in niet genoeg ruimte in mijn iCloud heb. Kijk ik nu naar deze ruimte via iCloud, blijkt het dat ik nog 4,9 gb opslag beschikbaar heb. Hoe kan ik deze ruimte benutten voor mijn iCloud reserve kopieën?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Maak sowieso zo nu en dan een handmatige reservekopie in iTunes.
Verder kun je heel makkelijk zien hoeveel ruimte elke app inneemt en kun je zo de grootsten uitschakelen. @Yukhalilsel Muziek wordt sowieso niet gebackupped naar iCloud
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk. Ik was in de war met filmrol.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beschikbare opslag problemen ipad 3 ? | jalea | iPad algemeen | 12 | 20-08-12 17:02 |
Kan geen reservekopie maken met nieuwe iPhone | locuta | iTunes | 3 | 05-01-11 22:45 |
Reservekopie en geheugen probleem | GRi23 | iPhone algemeen | 9 | 18-01-09 23:13 |
|
|