iPhone 5s staat dubbel in safari na reset discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe iPhone ben er onwijs blij mee maar er is een probleem. Sommige apps die ik download stonden in het Chinees. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s staat dubbel in safari na reset
Ik heb net een nieuwe iPhone ben er onwijs blij mee maar er is een probleem. Sommige apps die ik download stonden in het Chinees.
Hierop heb ik de iPhone gereset, maar er stonden toen nog tabbladen open. Dus als ik nu met mijn iPad kijk staat er in safari iPhone en iPhone van Niek. Hoe krijg ik dit er weer uit? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
lol.................................
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
In de notities staat in een keer alles dubbel!! Help | Hombra | iPhone algemeen | 2 | 14-12-13 14:36 |
GPS aan bij m.nu.nl (safari lokatievoorzieningen staat uit) | Digirec | iPhone algemeen | 6 | 20-10-13 18:00 |
'foto s staan dubbel opgeslagenen soms zelfs 3 dubbel | gerbenlugt | iPad algemeen | 1 | 21-01-13 09:03 |
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? | flatcoatjrt | iPhone algemeen | 0 | 04-05-12 21:29 |
Safari Iphone 4 - hoe reset je???? | WT44 | iPhone algemeen | 4 | 24-08-10 00:39 |
|
|