In de notities staat in een keer alles dubbel!! Help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oeps wat er nu gebeurd heel vreemd. Mijn partner heeft ook een iphone en die kreeg gister in een keer een notitie van mij op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In de notities staat in een keer alles dubbel!! Help
Oeps wat er nu gebeurd heel vreemd.
Mijn partner heeft ook een iphone en die kreeg gister in een keer een notitie van mij op haar iphone en bij mij staan alle notities 2 keer vermeld en als ik er een verwijder, worden ze beide verwijderd. Wat staat er fout of wat kan ik er aan doen. Kan ik deze verwijderde notities nog ergens terug vinden? bv in Icloud en hoe? Graag Advies???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee hoor beide een eigen iCloud ID. Maar het gekke is dit is tot nu het enige was dat bij mijn partner op der iphone kwam. Anders zou toch alles bij haar er ook op komen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sabmobile: volgens mij staat alles goed, maar.... | haringkoning | iPhone Apps | 0 | 01-07-13 20:28 |
Alles opslaan wat op Iphone staat? | superboer86 | iPhone algemeen | 6 | 18-10-12 14:12 |
USB Autolader laadt 2 op de 10 keer niet, voorheen was alles oke | forrestgumpx | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 15-10-09 14:39 |
Outlook contacts syncen, komt alles dubbel ? | stevenrodenburg1 | iTunes | 4 | 18-11-08 21:03 |
alles dubbel na update ziphone | yingie | Unlock [archief] | 11 | 19-02-08 20:42 |
|
|