iphone batterijen software kapot?????!!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4 met vervangen baterij conector maar deze laad niet op aan oplader start deze wel op en zegt dat hij vol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone batterijen software kapot?????!!!!!
ik heb een iphone 4 met vervangen baterij conector maar deze laad niet op aan oplader start deze wel op en zegt dat hij vol is en als ik de "configureer slider" overhaal zegt ie verbind met itunes dat heb ik geprobeerd maar aan de computer gaat het apple logotje ff aan en weer uit aan uit aan uit enz.
please help me!!! er zit ook een nieuwe batterij in. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2013 om 14:44 ---------- ik denk dus aan software |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar ik heb er al twee geprobeerd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
huh die snap iknie😧
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2013 om 14:52 ---------- ja die komen over een |
|
|||
|
|||
Dan is het probleem (waarschijnlijk) niet te wijten aan de accu's.
|
|
|||
|
|||
dat denk ik dus ook.
ik ben.naar een repair center geweest en die zeggen dat de software gerestored moet maar dat is dus zoals vermeld onmogelijk ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2013 om 15:13 ---------- kword namelijk best gek van het apparaat ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2013 om 15:48 ---------- bij restore krijg ik error 21 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opladen iphone met AA-batterijen | guusjeeee | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 21-07-12 20:29 |
Commboard kapot? of software probleem? | zuhoor | Archief | 11 | 27-06-09 22:37 |
Iphone batterijen opladen | ronaldhes | Chat en geruchten | 13 | 22-04-09 15:56 |
Iphone 1.0 opladen d.m.v. 2x AA batterijen?? (ervaringen?) | Klubbhead | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 31-07-08 21:04 |
iPhone batterijen | leander78 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-07-08 12:16 |
|
|