Ingevoerde contacten verdwenen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik help voor werk wel eens mensen die problemen hebben met hun Apple-apparatuur en ik liep ditmaal tegen een onverklaarbaar probleem aan. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ingevoerde contacten verdwenen
Beste forumleden,
Ik help voor werk wel eens mensen die problemen hebben met hun Apple-apparatuur en ik liep ditmaal tegen een onverklaarbaar probleem aan. De betreffende man had een iPad gekocht en was hierin schematisch zijn (circa 700) contacten aan het invoeren in de contactenapp. Hij had er al een heleboel gedaan en hoopte een grote slag te maken door in de trein tussen Brussel en Parijs er een stuk of 200 in te voeren. Nu blijken al deze contacten echter verdwenen of gebrekkig ingevoerd te zijn. Aan- en uitschakelen van iCloud-contacten helpt helaas niet. Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
contacten, icloud, ipad, synchroon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verdwenen? | Delvenaartje | iPhone algemeen | 10 | 21-03-13 22:57 |
contacten verdwenen na upgrade | michandy | iCloud | 1 | 31-10-11 18:18 |
Contacten verdwenen na update 5.0 | Martinous | iPhone algemeen | 14 | 15-10-11 18:57 |
Contacten verdwenen | Pl4y0r | iPhone algemeen | 0 | 19-11-08 20:23 |
Contacten opeens verdwenen | thijsvgelder | iPhone algemeen | 3 | 16-07-08 17:33 |
|
|