Contacten verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag heb ik me pc moeten formatteren. Na alles te hebben geinstalleerd, wilde ik mijn iphone synchroniseren met outlook 2007. (voorheen had ik outlook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten verdwenen
Hallo,
Vandaag heb ik me pc moeten formatteren. Na alles te hebben geinstalleerd, wilde ik mijn iphone synchroniseren met outlook 2007. (voorheen had ik outlook express) Na het synchroniseren koppelde ik mijn telefoon los en wilde ik iemand uit me telefoonlijst bellen. Maar die blijkt nu helemaal leeg te zijn.. :S Hoe draai ik dit terug en wat heb ik fout gedaan?? Wie o Wie kan me hiermee helpen... Greetz... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
contacten, verdwenen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[handleiding] Verdwenen contacten na update / restore oplossen! | segers909 | iTunes | 1 | 19-11-12 23:55 |
alle contacten verdwenen uit iphone | pietermonsma | iPhone algemeen | 3 | 01-10-11 12:23 |
Contacten en Dictafoon app verdwenen na installatie iName | adamba | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-02-11 11:06 |
[FW 2.0] MobileAdressBook/Contacten icoontje verdwenen van springboard | McHenk | iPhone algemeen | 2 | 24-07-08 00:02 |
Contacten opeens verdwenen | thijsvgelder | iPhone algemeen | 3 | 16-07-08 17:33 |
|
|