Contacten en Dictafoon app verdwenen na installatie iName discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneliefhebbers, Sinds de installatie van iName op mijn iPod Touch 4G (4.2.1) zijn plotseling de contacten- en dictafoonapp verdwenen van mijn toestel. Verder staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten en Dictafoon app verdwenen na installatie iName
Beste iPhoneliefhebbers,
Sinds de installatie van iName op mijn iPod Touch 4G (4.2.1) zijn plotseling de contacten- en dictafoonapp verdwenen van mijn toestel. Verder staat er i.p.v. 'iPod' nu 'device' bovenin. Ik had de app juist gedownload om hier mijn eigen naam neer te zetten. Op internet heb ik na een zoektocht geen andere mensen met dit probleem gevonden, dus misschien is er hier iemand die mij kan helpen. Ik kan de apps nog wel openen wanneer ik op het zoekscherm (links) de naam intoets van de app. Hopelijk weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen... Alvast bedankt! Groet, Adam. Laatst gewijzigd door adamba; 07-02-11 om 23:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?? :-(
Laatst gewijzigd door adamba; 16-02-11 om 18:54. |
Labels |
contacten, dictafoon, iname, verdwenen, verwijderd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app verdwenen bij nieuwe installatie windows 7 | Stevenoelbrandt | iPhone Apps | 4 | 09-03-11 10:14 |
iPhone 'Dictafoon'-app neemt op met Apple Lossless | Zuurbekje | iPhone Apps | 0 | 23-03-10 10:15 |
Gezocht: VoiceMemo / Dictafoon app van FW 3.0! | ℜuben | Archief | 4 | 16-11-09 18:30 |
Contacten verdwenen | Pl4y0r | iPhone algemeen | 0 | 19-11-08 20:23 |
Contacten opeens verdwenen | thijsvgelder | iPhone algemeen | 3 | 16-07-08 17:33 |
|
|