app verdwenen bij nieuwe installatie windows 7 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) bij nieuwe versie te installeren van windows 7 zijn al mijn apps verdwenen van mijn itunes omdat ik deze terug opnieuw hebben moeten installeren is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app verdwenen bij nieuwe installatie windows 7
bij nieuwe versie te installeren van windows 7 zijn al mijn apps verdwenen van mijn itunes omdat ik deze terug opnieuw hebben moeten installeren
is er soms mogelijkheid om deze terug te halen via mijn iphone ? want als ik nu syncroniseer dan zijn al mijn apps van mijn iphone verdwenen wat ik niet zou willen natuurlijk de standaard aps staan ook niet meer op itunes als iemand een oplossing heeft zou dat heel vriendelijk zijn om dit even te laten weten mvg steven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor dat je gaat synhroniseren ( wat inderdaad al je apps dan delete omdat je iTunes bibliotheek leeg is ) moet je in iTunes je iPhone aanklikken ( links in d balk selecteren dus ), daarna met je rechtermuisknop klikken en een paar keer op aankopen overzetten klikken. Doe dit net zo vaak tot er boven in de progressbalk niks meer gebeurt.
Als alles goed is staat daarna je bibliotheek weer vol met je eigen apps en kun je weer normaal synhroniseren |
|
|||
|
|||
De app die standaard in je iPhone zitten kun je die ook op die manier terug halen ?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt het is terug helemaal in orde
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten en Dictafoon app verdwenen na installatie iName | adamba | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-02-11 11:06 |
Windows: Nieuwe Windows Installatie, Wat Te Doen? | Jodyza | iTunes | 1 | 11-09-10 12:29 |
Syncronisatie problemen na nieuwe installatie windows XP | cort | iTunes | 1 | 05-04-08 00:11 |
|
|