Syncronisatie problemen na nieuwe installatie windows XP discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na een clean-instal van XP,en dus een herinstallatie van iTunes heb ik grote syncronisatie problemen. 1.Heb mijn muziek en afbeeldingen terug in iTunes gestoken,maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Syncronisatie problemen na nieuwe installatie windows XP
Hallo,
Na een clean-instal van XP,en dus een herinstallatie van iTunes heb ik grote syncronisatie problemen. 1.Heb mijn muziek en afbeeldingen terug in iTunes gestoken,maar als deze wil syncroniseren stopt de syncronisatie na een seconde en krijg ik de mededeling ( 1.de gevraagde schijf is onvindbaar en 2.het apparaat is expired) 2.De syncronisatie van mijn kontakten en agenda met outlook is zonder problemn verlopen. Wie kan me helpen ? Heb nu een iphone zonder muziek en foto's. Thanks
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na desinstallatie van iTunes en een schone herinstallatie is het opgelost.Begrijp er niets van,maar ja
Mag slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app verdwenen bij nieuwe installatie windows 7 | Stevenoelbrandt | iPhone Apps | 4 | 09-03-11 10:14 |
Windows: Nieuwe Windows Installatie, Wat Te Doen? | Jodyza | iTunes | 1 | 11-09-10 12:29 |
|
|