//

Iphone ontvangt niets van pc, via iTunes! Wat nu?

Iphone ontvangt niets van pc, via iTunes! Wat nu? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ben 3 dagen in het bezit van de iphone. Wil nu graag video's en foto's erop zetten. Maar het lukt me maar niet. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-08, 23:49
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard Iphone ontvangt niets van pc, via iTunes! Wat nu?

Hoi,

Ben 3 dagen in het bezit van de iphone. Wil nu graag video's en foto's erop zetten. Maar het lukt me maar niet. Heb van alles geprobeerd maar ik krijg de bestanden niet op mijn Iphone.

Moet ik iets installeren om de bestandsoverdracht te laten werken ofzo?
Ik heb werkelijk geen idee wat nu te doen. Hoop dat iemand me kan helpen.

Bedankt vast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-08, 09:17
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Wordt je iPhone in iTunes herkend??
Je moet dan in de afzonderlijke tabbladen aangeven hoe er gesynchroniseerd moet worden. Dus welke foto's op je iPhone moeten komen. iTunes gaat dan wel van je PERSOONLIJKE map uit(Windows).
  #3  
Oud 28-03-08, 09:32
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

De iphone wordt wel in iTunes herkend. Wat bedoel je precies met Persoonlijke map? Heb gewoon bv bij mijn afbeeldingen een map gemaakt die op de iphone zou moeten komen, en die heb ik ook aangevinkt bij het tabblad foto's bij iTunes. En dan toepssen en synchroniseren. Zo ook met video's en muziek. Ik neem aan dat deze bij Ipod op de iphone moeten komen te staan, uiteindelijk toch?

Bedankt voor je reactie
  #4  
Oud 28-03-08, 11:22
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Ik bedoel de map met mijn documenten etc., maar zo te horen heb je dat ook in orde omdat je wel wat kunt aanvinken. De muziek en videos komen idd bij ipod te staan.
Misschien kun je stap voor stap vertellen wat je doet.
Dit zou er moeten gebeuren:
*Je sluit de iPhone aan via USB
*iTunes aan(of was al aan)
*iPhone wordt herkend
*selectie bestanden
*synchroniseer(wordt aangegeven op iPhone en in iTunes)
*data op je iPhone.
  #5  
Oud 28-03-08, 11:51
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Oke.

*iTunes opstarten
*Iphone aansluiten
*Links in menubalk komt de Iphone dan te staan
*Dan klik ik er een keer op, krijg dan recht venster met tabladen, samenvatting-info-beltonen-muziek enz enz
*Dan ga ik naar bv tabblad foto's! Daar heb ik aangevinkt "Foto's synchroniseren uit" en dan "Mijn afbeeldingen". Dan aangevinkt "geselecteerde mappen". Is nu maar 1 map met 1 foto om uit te proberen.
*Dan rechtsonder naar Synchroniseren, klikken. Dan zie je bovenin dat ie bezig is, maar op mijn iphone krijg ik maar een seconde in beeld synchroniseren, en dan meteen weer weg!
*Dan ga ik om de iphone naar "Foto's" en...Geen resultaat helaas
  #6  
Oud 28-03-08, 11:59
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Heb je misschien wat meer foto's? Maak dan ff een nieuw mapje in het mapje "mijn afbeeldingen"(vakantie of zo) en zet hier die foto's in. Check dan in iTunes of het mapje ook herkend wordt en je het aan kunt vinken(even kijken bij de aanvink-opties).
Wat de videos betreft, deze moeten staan in "mijn videos"(oid). Hierin plaats je de videos eventueel ook in een ander submapje.
BELANGRIJK bij VIDEOS is dat ze een bepaalt formaat hebben, dus NIET avi of divx!!!
Je kunt videos erg simpel omzetten met het programma Videora naar iPhoneformaat.
  #7  
Oud 28-03-08, 12:09
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Heb ik gedaan! iTunes herkent ook het nieuwe mapje, kan deze ook aanvinken.
Bovenin komt ook te staan "foto's optimaliseren voor Iphone".
Video's had ik al geconverteerd ja, met Iphone Video Converter ofzo..

Maar helaas nog steeds geen resultaat. Wat ik er misschien nog bij moet vermelden is dat toen ik iTunes voor de eerste keer gedownload had en opgestart had, stond de functie "automatische update's nog aan. Daarna kreeg ik de melding dat de iphone up to date is. Maar hij heeft niets geupdate (denk ik) want ik heb de 1.1.4 versie!
  #8  
Oud 28-03-08, 12:36
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Vooral die updates etc uitzetten!!!!!!!!! Vooral van je iPhone!!!
Misschien moet je een oudere versie van iTunes gebruiken, staat wel meer info over op het forum. Dit is ook wel eens een probleem geweest. Ik gebruik geloof ik ook een oudere versie(ben niet thuis, dus ik jan het niet checken), maar ik weet zo snel niet of dit dus nog een probleem kan zijn. Probeer het anders eens, er zijn wel site waar je een oudere iTunes kunt downloaden.
  #9  
Oud 30-03-08, 01:56
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Een oudere versie werkt niet op mijn laptop! Krijg een foutmelding dat de iTunes Library in een nieuwere versie is aangemaakt! Heb het op een andere pc geprobeerd, versie 7.4 ofzo, maar ook weer geen resultaat!
Zou de fout misschien in de iphone zelf zitten? En kun je ook de updates van de iPhone zelf uitzetten? En waar?

Helaas nog geen oplossing dus!
Als iTunes aan het synchroniseren is, moet je op de iPhone de synchronisatie zien?
Ik bedoel te zeggen, dat bij mijn iPhone het even in beeld komt en dan meteen weer weg is, terwijl iTunes nog bezig is!!
  #10  
Oud 30-03-08, 11:04
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonJuan1980 Bekijk bericht
Een oudere versie werkt niet op mijn laptop! Krijg een foutmelding dat de iTunes Library in een nieuwere versie is aangemaakt! Heb het op een andere pc geprobeerd, versie 7.4 ofzo, maar ook weer geen resultaat!
Zou de fout misschien in de iphone zelf zitten? En kun je ook de updates van de iPhone zelf uitzetten? En waar?

Helaas nog geen oplossing dus!
Als iTunes aan het synchroniseren is, moet je op de iPhone de synchronisatie zien?
Ik bedoel te zeggen, dat bij mijn iPhone het even in beeld komt en dan meteen weer weg is, terwijl iTunes nog bezig is!!
Updates uitzetten:
iTunes/Bewerken/Voorkeuren/Algemeen, vinkje verwijderen voor 'Automatisch zoeken naar updates'.
En inderdaad, tijdens het synchroniseren zou de iPhone aan moeten geven 'Bezig met synchroniseren' met de keuze dit middels de slider te annuleren. Voor de duidelijkheid: dat toont ie tijdens het hele sync-proces.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #11  
Oud 30-03-08, 12:01
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Dan denk ik dat daar het probleem zit. Ik krijg maar een seconde ofzo in beeld "bezig met synchroniseren", daarna krijg meteen weer de batterij in beeld dat ie aan het opladen is!
Wat zou dit betekenen dan?
Bedankt voor je reactie..
  #12  
Oud 31-03-08, 23:24
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Kan iemand mij helpen? Probleem is nog steeds niet opgelost!
Na het synchroniseren dus geen resultaat. iPhone geeft tijdens het syncen ook niet aan dat hij aan het syncen is!? Vreemd toch

Laatst gewijzigd door DonJuan1980; 01-04-08 om 22:54.
  #13  
Oud 01-04-08, 21:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Misschien nog eens proberen je iPhone aan te sluiten op een (andere) USB-poort die direct op het moederbord is aangesloten. Verschillende soorten apparatuur zijn daar nogal gevoelig voor (had eerder een N95, die staat daar bijv. om bekend).
Deze 'directe' USB-poort zit meestal aan de achterkant van je notebook of pc. Gebruik iig geen hub.
Je zou iTunes eens helemaal kunnen deïnstalleren en opnieuw installeren, daarvan zijn voorbeelden (ook elders op dit forum) waardoor soortgelijke problemen worden opgelost.
Andere mogelijkheid is misschien eens een andere iPhone-USB-kabel te proberen. Ik snap dat je die niet zo hebt liggen, maar misschien iemand in je omgeving?
  #14  
Oud 03-04-08, 15:57
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

wat je ook kan doen is itunes 7.6 downloaden dan doet hij het soieso had eest 7.4 en die dee het niet en 7.6 wel...
__________________
iPod Touch 4G 32GB White | Live each day as it would be your last
  #15  
Oud 06-04-08, 15:58
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

oke mensen ik heb eht probleem nu ook...
  #16  
Oud 06-04-08, 16:29
DonJuan1980 DonJuan1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Oke, ben ik toch niet de enigste in Nederland !!
Maar alles geprobeerd, niets lukt...

Denk dat ik maar naar 2call.nl ga bellen, misschien dat hun iets weten. Daar heb ik de iphone nl gekocht
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G ontvangt geen gps signaal. hamer49 iPhone Navigatie 10 08-01-11 23:50
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
iphone en itunes doen niets meer. robindinho iTunes 1 09-07-10 13:48
wat als itunes van je pc is geweest? Gertientje Archief 1 11-01-10 20:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.