installer en mapje van fotos en afbeeldingen ontbreken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi kan iemand mij helpen ? het zit namelijk zo ik ben er heeft iemand met mn iphone gewerkt en gij was bezig in bossprefs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer en mapje van fotos en afbeeldingen ontbreken
hoi kan iemand mij helpen ?
het zit namelijk zo ik ben er heeft iemand met mn iphone gewerkt en gij was bezig in bossprefs en nu ben ik mn logo van installer kwijt +afbeeling mapje+camera maar als ik bosspreffs open staat installer onderaan mn scherm maar ik kan het niet openen en als ik bij poof ga en dan naar hidden vind ik moto mapjes van afbeeldingen en camera weer weet iemand goe ik die terug kan doen werken en op mn voorblad zetten mvg jelle |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet dan het schakelaartje omzetten bij poof
|
|
|||
|
|||
en oe doeje dat sorry ik ben opdat vlak maar een amateur hehe
greetzzz alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Weet je niet hoe je het schakelaartje moet omzetten?
|
|||
|
|||
nie srr ? zou jij het eens kunnen uitleggen
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Nou je ziet dan een schakelaartje achter Installer bijvoorbeeld. dan ga je er met je vinger overheen tot ie zeg maar blauw wordt met een I erin...
Dat kan je dus in BossPrefs vinden. het is heel erg makkelijk. Bedoelde je dat? |
|
|||
|
|||
aja da wistek maar wist niet dat gij het op dat ad
thnx nu zien of het werkt EDIT: nee het werkt niet zou ik geen programma kunen binnen halen via Wi-Fi ? Laatst gewijzigd door Bomans; 31-10-08 om 15:27. Reden: edit knop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Je hebt dus het schakelaartje van installer "aan" gezet maar je krijgt hem nog steeds niet op je springboard. Dan ben ik bang dat je moet herstellen. Er is nog wel een manier, maar dan moet je via SSH werken en editen van een .plist
|
|||
|
|||
en oe moek da dan doen ?
|
|
|||
|
|||
Mijn advies is gewoon even een 'restore' uitvoeren
|
|
|||
|
|||
helpt niet :-(
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afbeeldingen opslaan van internet? | orli | iPhone algemeen | 10 | 24-11-12 10:09 |
Ontbreken van MMS opties | icemanltu | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 18:43 |
er ontbreken plots dingen bij installer | mxcrosserkeuh | Archief | 3 | 25-04-08 17:50 |
|
|